|
Форум Нео Форум підтримки клієнтів та дилерів
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: вівторок, 20 червня, 2006 19:27 Тема повідомлення: |
|
|
Explorer написав: | Просто на мою думку існую парочка осіб в сервісі, яка просто не відповідає вимогам по прийому товару у ремонт. Ну як наприклад можно пояснити те, що коли дзвониш до сервісу, а саме 124, ніхто не бере слухавки?? |
Якщо Ви вважаєте, що хтось не на свому місці, треба повідомляти про кожен випадок свого менеджера. Про те, що ніхто не бере слухавки - теж повідомляти. Якщо скарги від різних клієнтів будуть систематичними - будуть зміни. |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: вівторок, 20 червня, 2006 19:48 Тема повідомлення: Re: Гарантія і сервіс |
|
|
valentinos-uspih написав: | Добрий день всім.
Я цілком підтримую автора цього питання. Якщо фірма, така потужна, як «Неосервіс», декларує про гарантію, то вона має її виконувати, а не оправдовуватися, що такі обставини і вона не може нічого зробити.
|
Ті умови, що задекларовано - виконуються.
Цитата: |
сервіс з гарантією, зробити таким, який виконується в зазначені строки.
|
Сервіс саме так і зроблено, в які строки зазначено - в такі і виконується.
Цитата: |
І їх мало цікавить, що є якісь труднощі у фірми. Є закон.
|
Так, дійсно, є Закон. Закон, що захищає кінцевого клієнта. Ви ж його маєте на увазі?
Цитата: |
Якщо ж такі проблеми з гарантією, то тоді треба казати, що Ви взагалі не даєте ніякої гарантії, а покупець просто на просто грає в лотерею. Купив, працює – повезло, щаслива людина, купив зламалося, вийшло зі строю – невдаха, не повезло. Лотерея і ніякої гарантії. Бо така гарантія не має права називатися взагалі гарантією !!!
|
Лотереї нема, гарантія є, але для дилера зовсім не така, як для кінцевого клієнта!
Цитата: |
то чому ж фірми-постачальники так не професійно і некоректно ведуть себе з тими ж клієнтами, тільки магазинами ? Де культура ? Чи це просто не професійність даної компанії ?
|
Конкретніше, в чому саме порушення Закону?
Цитата: |
Називати, хто це виконує і робить я не буду. Про них і так відомо.
|
Можна мені персональним повідомленням написати? Дуже цікаво...
Цитата: |
Дякую Ігорю, якій підняв цю тему, тому що ця людина прагне вдосконалити цей сервіс в своєму магазині і шукає шляхи, а хтось, як аморфне тіло, розводить руками і каже, що не можливо з цим нічого зробити, бо таке життя.
|
Якщо тіло аморфне, для чого ж тут форум?!
А з "цим" дійсно нічого не зробиш, якщо під "цим" вважається виконання умов гарантії для кінцевого клієнта перед дилерами. |
|
Догори |
|
|
morda Newbie
З нами з: 09.08.06 Повідомлень: 1
|
Написане: середа, 09 серпня, 2006 16:48 Тема повідомлення: провінційні історії |
|
|
Проблема в тому що законом україни про права споживачів вказано що гарантійний термін має бути не більше як 14 календарних днів чому в сервісному відділі гарантія триває більше як 14 днів і з чим це повязано нопишіть мені на мило хотів би дуже взнати |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: п'ятниця, 11 серпня, 2006 16:05 Тема повідомлення: Re: провінційні історії |
|
|
morda написав: | Проблема в тому що законом україни про права споживачів вказано що гарантійний термін має бути не більше як 14 календарних днів чому в сервісному відділі гарантія триває більше як 14 днів і з чим це повязано нопишіть мені на мило хотів би дуже взнати |
Дилери не є споживачами, тому вони не підпадають під дію вищезгаданого закону. |
|
Догори |
|
|
|
|
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете голосувати у цьому форумі
|
|