www.neoservice.ua Форум Нео
Форум підтримки клієнтів та дилерів
 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Проблеми та їх вирішення на прикладах
Перейти до сторінки назад  1, 2
 
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Гарантія
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Diksan67
Newbie


З нами з: 28.07.06
Повідомлень: 8
Звідки: Рівне

ПовідомленняНаписане: середа, 06 вересня, 2006 15:24    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Давайте нам офіційні заключення з авторизованих сервіс-центрів.
Складається враження, що пристрої дивиться Ваш сервіс і сам дає заключення на гарантійні комплектуючі не відправляючи іх на авторизований сервіс.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: середа, 06 вересня, 2006 16:31    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Diksan67 написав:
Давайте нам офіційні заключення з авторизованих сервіс-центрів.
Складається враження, що пристрої дивиться Ваш сервіс і сам дає заключення на гарантійні комплектуючі не відправляючи іх на авторизований сервіс.


Цитата:
на відміну від заключення тестової лабораторії, яка має право і ліцензію на проведення такого аналізу.

Тестова лабораторія, що має ліцензію на проведення експертизи, надає свої послуги не безкоштовно. Якщо Ви погоджуєтесь сплатити за ці послуги, можемо спробувати розпочати цю процедуру.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
Diksan67
Newbie


З нами з: 28.07.06
Повідомлень: 8
Звідки: Рівне

ПовідомленняНаписане: четвер, 07 вересня, 2006 08:35    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Ще один гарантійний випадок.
USB JetFlash 1GB T-Sonic 310 №1369080411.
1. Відправили на гарантію 03/08/06-вимикається зразу після включення.
Повернувся -ОК(інженер нерозбірливо).
Перевірили-вимикається зразу після включення.
2. Відправили повторно17/08/06-вимикається зразу після включення.
Відтворює тільки коли тримати натиснутою клавішу "II".
При відпусканні вимикається.
Повернувся -ОК(інженер 2).
Перевірили-плеєр не вимикається, але не працюють клавіши "+" і "-"(регулювання звуку).
3. Відправили повторно-31/08/06 з причиною- не працюють клавіши "+", "-" -іде перехід на іншу мелоді, а не зменшує звук.
Повернувся -ОК(інженер 10)
Перевірили-плеєр не вимикається, але не працюють клавіши "+" і "-"(регулювання звуку) та іде перехід на іншу мелоді, а не зменшує звук.

Під час кожного гарантійного звернення брали 1$ за перевіру.
Плануємо знову його відправити 08/09/06 -первірте всі функції цього MP3-плеєра.
Хто-небудь з сервіса це читає Smile
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: четвер, 07 вересня, 2006 09:47    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Diksan67 написав:

Хто-небудь з сервіса це читає Smile

читає Smile
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
Diksan67
Newbie


З нами з: 28.07.06
Повідомлень: 8
Звідки: Рівне

ПовідомленняНаписане: четвер, 07 вересня, 2006 10:31    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

А власники фірми?
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: четвер, 07 вересня, 2006 10:37    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Diksan67 написав:
А власники фірми?

і вони читають
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
ASkip
Junior Member


З нами з: 12.10.02
Повідомлень: 16
Звідки: Львів

ПовідомленняНаписане: четвер, 07 вересня, 2006 17:04    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

"Хто-небудь з сервіса це читає [Smile]"

так, читає!!!
Ми всім відділом перейнялись Вашою проблемою, і вирішили дослідити її.

Ситуація, справді, нелегка, бо ми дійсно не зацікавленні у футболенні наших (а особливо постійних) клієнтів. Хочемо також наголосити, що сума, яка береться з клієнта за перевірку справної речі, насправді є фактором стримування від недобросовісних клієнтів, які лінуються розібратись у проблемі (дійсній чи фіктивній) самостійно. Уведення цієї суми дозволило знизити приблизно на 60% кількість звертань у наш відділ. Справедливості ради відмітимо, що ці кошти ніяким чином не потрапляють до працівників нашого відділу, відповідно - жодної особистої зацікавленості..... Якщо виявляється що сума була стягнена несправедливо - вона повертається клієнту. Правда під це не потрапляють випадки, коли клієнт після перевірки пристрою нами, змінює скаргу. (Наприклад, у першій скарзі написано "не працює" а в наступній "не працює один тиловий канал звуку" )

Тепер стосовно плейєра.
Була проведена "лабораторна робота" з декікома "гарантійними" та б\у пристроями тої самої моделі.
Було встановлено, що всі вони обладнані вбудованим вимикачем живлення, який спрацьовує, коли виймати штекер з гнізда плейєра.

І тут починається саме цікаве. Якщо гніздо "роздовбане", плейєр самостійно може вимикатись навіть при легкому похитуванні шнура навушників. Якщо це так, то легке натискання від середини плейєра до краю на на ковпачок штекера повинно додати впевненості його роботі. Діаметр штекера в різних моделях наушників та колонок буває дещо різним. Якщо використовується відносно товстий джек, то про цю проблему можна і не знати. Можливо при перевірці мала місце саме така ситуація: з гігієнічних міркувань пристрій перевірявся на активних колонках. Confused
Якщо здається пристрій з "повзучим" дефектом - про це слід вказувати обов`язково, щоб не було "холостих" звертань. Нажаль, ми не маємо можливості достеменно перевіряти кожен пристрій. Від вашої акуратності та спостережливості в експлуатації, та привильності складання скарги значною мірою залежить рівень та якість нашої співпраці.

"Перевірили-плеєр не вимикається, але не працюють клавіши "+" і "-"(регулювання звуку) та іде перехід на іншу мелоді, а не зменшує звук. " З вмиканням ми вже розібрались. А щоб регулювати звук - слід гладити корпус від "+" до "-" чи навпаки - це не кнопки.
Стор 29 . 5-й абзац згори
Читайте керівництва з експлуатації!!!!!

В деяких моделях на плейєрах зберігається в корені ініціалізаційний файл. Його частенько люблять затерти. Тоді плейєр буде вмикатись і відразу вимикатись. Помагає його відновити утилітка, що поставляється на диску разом з ним.
Якщо пояівились BAD-сектори чи глюки - спробуйте ці утилітки перед тим, як до нас нести. Якщо не помогло- вказуйте про це в скарзі (типу, "після відновлення працував 2 дні і знову здох" Wink чи " зовсім не помогло") Зауважте- добряча половина плейєрів, зданих до нас на ремонт, починають нормально працювати після утиліт. (показник- після того клієнти назад не повертаються, якщо їм розповісти про утілку......) Читайте керівництва з експлуатації!!!!! Cool

ХУ! Писав, аж зіпрів... Very Happy
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
ASkip
Junior Member


З нами з: 12.10.02
Повідомлень: 16
Звідки: Львів

ПовідомленняНаписане: понеділок, 11 вересня, 2006 09:13    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Шановний Diksan67. Сьогодні зранку ми отримали Ваш екземпляр плейєра T-Sonic 310 з Вашою скаргою "не працює кнопка зменшення звуку"

Хочу ЩЕ РАЗ НАГОЛОСИТИ новим власникам подібних моделей програвачів МР3
Idea Shocked
В конструкції використано НЕСТАНДАРТНИЙ спосіб керування гучністю.
Щоб керувати гучністю слід пальцем (яким-на ваш вибір) декілька разів провести між символами "+" та "-". Від "+" до "-" для зменшення гучності, від "-" до "+" - для збільшення. Тиснути нічого не потрібно - тут сенсорне управління.

Ваш плейєр відправляється на ремонт з наступним коментарем:
"З рідними навушниками, якщо легко похитати роз`єм - вимикається живлення".
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
ASkip
Junior Member


З нами з: 12.10.02
Повідомлень: 16
Звідки: Львів

ПовідомленняНаписане: п'ятниця, 06 жовтня, 2006 11:25    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

події на гарантійноій дільниці спонукали мене написати тут декілька застережень нашим читачам. А саме:

В різний час бачив декілька тфт моніторів, коробки яких клієнти необережно відкривали за допомогою ножа. Ним прорізався скотч. Є певні упаковки, де паперові стулки посередині можуть не сходитись, а в пінопласті перед матрицею - отвір. Невеличкий, але цього достатньо, щоб зробити подряпину на матриці. Будьте обережними при відкриванні упаковки.


Не легковажте керівництвами з експлуатації до пристроїв (навіть, якщо вони на іноземній мові - там часто все зрозуміло по картинках) - останнім часом зросла кількість пристроїв, зданих на гарантію, коли від пристроїв вимагалося не те (не так), як вони це мають робити. Серед них :
принтери Epson,(картріджі, не паркують голову)
ТФТ монітори (відламані підставки, в шарнірах, кріпильні защіпки..)
мр3 плейєри
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
Diksan67
Newbie


З нами з: 28.07.06
Повідомлень: 8
Звідки: Рівне

ПовідомленняНаписане: четвер, 12 жовтня, 2006 13:07    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

За роз'яснення по плеєру - дякую.
В майбутньому для покращення роботи, щоб Ваші інженери писали на заключеннях про ось ці особливості пристроїв.
Ця скупа фраза "OK" на заключенні не покращує наше з Вами взаєморозуміння.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
ASkip
Junior Member


З нами з: 12.10.02
Повідомлень: 16
Звідки: Львів

ПовідомленняНаписане: четвер, 12 жовтня, 2006 16:04    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Ми раді, що змогли привідкрити завісу таємничості над Вашим плейєром Very Happy
Цитата:
В майбутньому для покращення роботи, щоб Ваші інженери писали на заключеннях про ось ці особливості пристроїв.
Ця скупа фраза "OK" на заключенні не покращує наше з Вами взаєморозуміння.


Фраза, насправді, не скупа- це всього лиш відмітка про проходження перевірки у відділі гарантії, для простоти нанесення скорочена до декількох букв:
ОК- символізує справний пристрій (себто скарга не підтвердилась)
ВАD - символізує несправний пристрій (за звичай з такою поміткою пристрої до Вас не повертаються, а їдуть на ремонт)

Наші інженери у неоднозначних випадках намагаються коротко вказувати- як саме (в яких режимах) проходило тестування. Проблема в іншому - зазвичай свої міркування годі викласти в декількох словах.....
А якщо писати подібні до цього блогу пояснення по 30 штук в день - пряма дорога в спілку письменників Very Happy - працювати не буде кому Wink

Якщо щось не зрозуміло - можна спробувати подзвонити на сервіс (скоро до нас стане значно легше додзвонитись) з вказанням номера (чи букви) інженера-складальника.
А про особливості залізяччя, імхо, краще читати в мануалі.... Cool

Дякуємо за відгук.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
Vas
Newbie


З нами з: 31.05.06
Повідомлень: 3

ПовідомленняНаписане: п'ятниця, 27 жовтня, 2006 22:48    Тема повідомлення: Ремонт негарантійних виробів?(закінчився термін гарантії) Відповісти цитуючи

Під кінець гарантійного терміну зіпсувався UPS PowerCom 625 Smart(гарантія 2 роки). Відремнотували(дякую). Через певний проміжок часу(десь до року) несправність повторилася, але вже цей ББЖ вважається негарантійним у вас.
Як виглядає праця гарантійки?
Річ поступає в "прийомку", де оглядається, перевіряється відсутність механічних ушкоджень, перевіряється S/N, комплектність і передається технікам для перевірки. Після заключення техніків про несправність річ або списується або мандрує на ремонт в спеціалізований сервіс.
Чому не можна минувши техніків з прийомки відправити цю річ відразу на ремонт разом з такими ж приладами(в даному випадку ББЖ).
Багато ваших гуртових клієнтів(і я тому числі) працюють з Нео дистанційно, тобто по асьці/мобілці робляться замовлення і отримується(оплачується) товар згідно розкладу руху вашого транспорту. Ну немає по райцентрах спеціалізованих ремонтних майстерень(типу LG, Samsung та інш). Після закінчення терміну гарантії цю річ потрібно викидати і купувати у вас нову? Laughing
Коли в даному випадку потрібно всього лиш замінити акумулятори(мабуть). Якби вони(аккумулятори) були у вас в прайсі - так би і зробив, на жаль їх немає. Невже потрібно їхати самому на сервіс і здавати власноруч той ББЖ? Хоча я цікавився - інші фірми славетного міста Львова допускають "транзитну" передачу виробу на спеціалізований сервіс за досить невелику суму(20 грн у випадку з монітором LG F700P) навіть тих речей які не у них купувались!
Невже так складно взяти певну суму за транспорт і перенаправити цю річ на спеціалізований сервіс? На жаль отримав ось таке:
З скаргою :Повернення : Не виконуємо платних ремонтів.
Товар підлягає : Не прийнято на гар.
Конкуренція стає дедалі жорсткішою і щоб вижити потрібно старатися змінитися і надавати якомога якісніші послуги(це стосується і нас(гурт. покупців) і вас(гурт. продавців). На превеликий жаль у цьому післягарантійному сервісі ви нам не допомагаєте. Це не додає плюсів у нашу співпрацю. Хоча безвихідних ситуацій не буває. Ваші конкуренти буквально раз в квартал їздять по райцентрам і пропонують свої послуги. Прикро що таке відношення до постійних гуртових клієнтів(4 роки стажу), хоча й розумію що з формальної сторони ви праві... Закінчився термін гарантії - "пшёл вон".
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
ASkip
Junior Member


З нами з: 12.10.02
Повідомлень: 16
Звідки: Львів

ПовідомленняНаписане: субота, 28 жовтня, 2006 12:52    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Шановний Vas. Ви підняли низку важливих питань. Спробую відповісти на них, проте моя відповідь- не істина в останній інстанції, може бути доповнена чи виправлена іншими представниками Нео-сервісу. Ітак...
Цитата:
Чому не можна минувши техніків з прийомки відправити цю річ відразу на ремонт разом з такими ж приладами(в даному випадку ББЖ).

Вся справа в тому. що ми намагаємося тримати імідж не лише перед клієнтами, але і перед постачальниками. Серйозна фіма не повинна здавати на гарантію постачальнику справні пристрої, пристрої з некоректними (не точними, не правильними) скаргами, а також у випадках, коли пристрій з якихось причин може бути позбавлений гарантії. За це нас постачальники також штрафують. Саме під час перевірки техніками, ваші скарги уточнюються, відсіюються справні пристрої і т. п. Це є перевірена часом і установлена практика. Крім цього є ще один немаловажний момент: кількість перевезеної/зданої на гарантію, напр. в Києві, від нас є обмежена можливостями людей, які цю техніку супроводжують. Якщо вести і здавати 30% справної техніки, то ті, хто ті, хто після них здав свою техніку, повинен на 30% довше чекати, поки просунеться черга. Тобто (при умові, що завезли в Київ весь гарантійний товар) щось за два дні не встигнеться здати, і буде воно чекати, автоматично, даремно цільй тиждень. Зрештою, почитайте
http://forum.neoservice.ua/viewtopic.php?t=124

Цитата:
Після закінчення терміну гарантії цю річ потрібно викидати і купувати у вас нову?

Саме так питання не стоїть. Зрештою, Неосервіс не винуватий, що фірми, які пропонують свою техніку в Україні, не здатні налагодити сервісне (навіть гарантійне !!!) обслуговування. Тут нам, місцевим, поїхати в рідний СЦ здати щось - не проблема - проблема забрати звідти зремонтованим... Evil or Very Mad Щоб організувати на Неосервісі постгарантійне обслуговування так, як це мало би бути, слід було б відкрити власну, іншу велику фірму по ремонту з прямими зв'язками з китайцями, японцями, і т. п. Very Happy Бо сам виробник гарантує нам лише впевнений ремонт чи заміну лише на протязі ГАРАНТІЙНОГО ТЕРМІНУ. Confused Тобто якщо відвести якусь річ післягарантійну в Київ на ремонт - то це однозначний геморой Embarassed :засобів впливу чи тиску на них нема. ( нема деталей...подзвоніть через тиждень... або через два.... негарантійне не списується (само собою)...ну й забирайте його і ремонтуйте де хочете...) Хто захоче взяти чуже, а потім вислуховувати таке від обох сторін...?
Цитата:
Коли в даному випадку потрібно всього лиш замінити акумулятори(мабуть)
Акумулятори ніби-то є в нас на радіоринку (35-50 грн приблизно) Приїжджайте в гості по середах і суботах... Або переселяйтесь у Львів Razz - самі все побачите...
Цитата:
Хоча я цікавився - інші фірми славетного міста Львова допускають "транзитну" передачу виробу на спеціалізований сервіс за досить невелику суму(20 грн у випадку з монітором LG F700P) навіть тих речей які не у них купувались!
Це, мабуть, невеличкі фірми, які беруть додатковий товар, щоб не ганяти порожняком... І я думаю, що просто так, за 40-80 км від Львова за 20 грн вони не їздять.... Вважко не взяти - важко їздити з вашим товаром в СЦ, особливо, коли крім нього туди потреби їхати нема. Особливо, коли нема вільних людей і транспорту. А як взяв - то мусиш виконувати, перериваючи навіть важливіші справи. От тому і не берем..
Це є політика фірми. Можливо у Вас є пропозиція створити на Нео ще один відділ - постгарантійного обслуговування? Для цього потрібні кошти, приміщення. люди, транспорт....
Цитата:
Конкуренція стає дедалі жорсткішою і щоб вижити потрібно старатися змінитися і надавати якомога якісніші послуги(це стосується і нас(гурт. покупців) і вас(гурт. продавців). На превеликий жаль у цьому післягарантійному сервісі ви нам не допомагаєте. Це не додає плюсів у нашу співпрацю. Хоча безвихідних ситуацій не буває. Ваші конкуренти буквально раз в квартал їздять по райцентрам і пропонують свої послуги.
Ви, звичайно, дуже праві. Мені також подобається "ідеальний" варіант. Але ми є гуртівнею- це накладає певний відбиток на нашу діяльнісь. Ми постійно намагаємося вдосконалюватися. Сподваюсь, з часом все буде. Ми невпинно розвиваємо свою інфраструктуру. І, мабуть не варто нас порівнювати з невеличкими фірмами, які їздять по регіонах, збирають техніку для ремонтів. Можливо, саме на це спрямовано частину їх бізнесу. Взяли собі якийсь регіон і катаються. А ми працюємо на всю західну Україну. Якщо нам стали би слати всі свою постгарантійну техніку - нам би довелось припинити основну діяльність, щоб виконати всі замовлееня.
Тож давайте, "борщ - окремо, мухи - окремо"...

Цитата:
Прикро що таке відношення до постійних гуртових клієнтів(4 роки стажу), хоча й розумію що з формальної сторони ви праві... Закінчився термін гарантії - "пшёл вон".

Тут слід розрізнити два поняття:
ми не "не хочемо", а "не можемо" задовольнити всі ваші потреби. Ми лише виконуємо те, що можемо. Ми не можемо думати за тих, хто просуває на наш ринок свої товари (нема повноважень Embarassed )- як збільшити кількість і якість існуючих СЦ. І Ви цього від нас вимагати не можете. Це питання, ніби, не до нас.... Хоча ми також тільки "за"...
Зрештою а як діють великі супермаркети електроніки, які є РОЗДРІБНИМИ закладами, і націлені на споживача? Що там кажуть про післягаантійний ремонт техніки, придбаної в них? Міркую, що їм Ви, навіть, і не писали би листа: все одно без відповіді... А ми, хоча, ГУРТІВНЯ- намагаєумось УВАЖНО ставитись до КОЖНОГО змістовного побажання, правда не все можна здійснити, як "помахом чарівної палички"......
.....А на рахунок останнього. Так ми нікому не кажемо. Ми вибачаємся і вдмовляємся Embarassed
Тоді Ви думаєте, що внас поганий сервіс.
Якщо би ми взяли на ремонт щось і потім пів року годували Вас обіцянками, мол, ще не готово...
Тоді б Ви думали про нас набагато гірше ( Twisted Evil ) - ми вибрали з двох бід - меншу. Вибачте нам за це. Cool

P.S За листа окреме дякую. Це не спроба "відшити" клієнта, а спроба розставити крапки над "ї". Ми дуже вдячні за таку співпрацю.

З повагою Андрій
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
mat
Newbie


З нами з: 25.05.06
Повідомлень: 6

ПовідомленняНаписане: понеділок, 30 жовтня, 2006 18:26    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

ASkip написав:
Шановний Vas. Ви підняли низку важливих питань. Спробую відповісти на них, проте моя відповідь- не істина в останній інстанції, може бути доповнена чи виправлена іншими представниками Нео-сервісу. Ітак...
Цитата:
Чому не можна минувши техніків з прийомки відправити цю річ відразу на ремонт разом з такими ж приладами(в даному випадку ББЖ).

Вся справа в тому. що ми намагаємося тримати імідж не лише перед клієнтами, але і перед постачальниками. Серйозна фіма не повинна здавати на гарантію постачальнику справні пристрої, пристрої з некоректними (не точними, не правильними) скаргами, а також у випадках, коли пристрій з якихось причин може бути позбавлений гарантії. За це нас постачальники також штрафують. Саме під час перевірки техніками, ваші скарги уточнюються, відсіюються справні пристрої і т. п. Це є перевірена часом і установлена практика. Крім цього є ще один немаловажний момент: кількість перевезеної/зданої на гарантію, напр. в Києві, від нас є обмежена можливостями людей, які цю техніку супроводжують. Якщо вести і здавати 30% справної техніки, то ті, хто ті, хто після них здав свою техніку, повинен на 30% довше чекати, поки просунеться черга. Тобто (при умові, що завезли в Київ весь гарантійний товар) щось за два дні не встигнеться здати, і буде воно чекати, автоматично, даремно цільй тиждень. Зрештою, почитайте
http://forum.neoservice.ua/viewtopic.php?t=124

Цитата:
Після закінчення терміну гарантії цю річ потрібно викидати і купувати у вас нову?

Саме так питання не стоїть. Зрештою, Неосервіс не винуватий, що фірми, які пропонують свою техніку в Україні, не здатні налагодити сервісне (навіть гарантійне !!!) обслуговування. Тут нам, місцевим, поїхати в рідний СЦ здати щось - не проблема - проблема забрати звідти зремонтованим... Evil or Very Mad Щоб організувати на Неосервісі постгарантійне обслуговування так, як це мало би бути, слід було б відкрити власну, іншу велику фірму по ремонту з прямими зв'язками з китайцями, японцями, і т. п. Very Happy Бо сам виробник гарантує нам лише впевнений ремонт чи заміну лише на протязі ГАРАНТІЙНОГО ТЕРМІНУ. Confused Тобто якщо відвести якусь річ післягарантійну в Київ на ремонт - то це однозначний геморой Embarassed :засобів впливу чи тиску на них нема. ( нема деталей...подзвоніть через тиждень... або через два.... негарантійне не списується (само собою)...ну й забирайте його і ремонтуйте де хочете...) Хто захоче взяти чуже, а потім вислуховувати таке від обох сторін...?
Цитата:
Коли в даному випадку потрібно всього лиш замінити акумулятори(мабуть)
Акумулятори ніби-то є в нас на радіоринку (35-50 грн приблизно) Приїжджайте в гості по середах і суботах... Або переселяйтесь у Львів Razz - самі все побачите...
Цитата:
Хоча я цікавився - інші фірми славетного міста Львова допускають "транзитну" передачу виробу на спеціалізований сервіс за досить невелику суму(20 грн у випадку з монітором LG F700P) навіть тих речей які не у них купувались!
Це, мабуть, невеличкі фірми, які беруть додатковий товар, щоб не ганяти порожняком... І я думаю, що просто так, за 40-80 км від Львова за 20 грн вони не їздять.... Вважко не взяти - важко їздити з вашим товаром в СЦ, особливо, коли крім нього туди потреби їхати нема. Особливо, коли нема вільних людей і транспорту. А як взяв - то мусиш виконувати, перериваючи навіть важливіші справи. От тому і не берем..
Це є політика фірми. Можливо у Вас є пропозиція створити на Нео ще один відділ - постгарантійного обслуговування? Для цього потрібні кошти, приміщення. люди, транспорт....
Цитата:
Конкуренція стає дедалі жорсткішою і щоб вижити потрібно старатися змінитися і надавати якомога якісніші послуги(це стосується і нас(гурт. покупців) і вас(гурт. продавців). На превеликий жаль у цьому післягарантійному сервісі ви нам не допомагаєте. Це не додає плюсів у нашу співпрацю. Хоча безвихідних ситуацій не буває. Ваші конкуренти буквально раз в квартал їздять по райцентрам і пропонують свої послуги.
Ви, звичайно, дуже праві. Мені також подобається "ідеальний" варіант. Але ми є гуртівнею- це накладає певний відбиток на нашу діяльнісь. Ми постійно намагаємося вдосконалюватися. Сподваюсь, з часом все буде. Ми невпинно розвиваємо свою інфраструктуру. І, мабуть не варто нас порівнювати з невеличкими фірмами, які їздять по регіонах, збирають техніку для ремонтів. Можливо, саме на це спрямовано частину їх бізнесу. Взяли собі якийсь регіон і катаються. А ми працюємо на всю західну Україну. Якщо нам стали би слати всі свою постгарантійну техніку - нам би довелось припинити основну діяльність, щоб виконати всі замовлееня.
Тож давайте, "борщ - окремо, мухи - окремо"...

Цитата:
Прикро що таке відношення до постійних гуртових клієнтів(4 роки стажу), хоча й розумію що з формальної сторони ви праві... Закінчився термін гарантії - "пшёл вон".

Тут слід розрізнити два поняття:
ми не "не хочемо", а "не можемо" задовольнити всі ваші потреби. Ми лише виконуємо те, що можемо. Ми не можемо думати за тих, хто просуває на наш ринок свої товари (нема повноважень Embarassed )- як збільшити кількість і якість існуючих СЦ. І Ви цього від нас вимагати не можете. Це питання, ніби, не до нас.... Хоча ми також тільки "за"...
Зрештою а як діють великі супермаркети електроніки, які є РОЗДРІБНИМИ закладами, і націлені на споживача? Що там кажуть про післягаантійний ремонт техніки, придбаної в них? Міркую, що їм Ви, навіть, і не писали би листа: все одно без відповіді... А ми, хоча, ГУРТІВНЯ- намагаєумось УВАЖНО ставитись до КОЖНОГО змістовного побажання, правда не все можна здійснити, як "помахом чарівної палички"......
.....А на рахунок останнього. Так ми нікому не кажемо. Ми вибачаємся і вдмовляємся Embarassed
Тоді Ви думаєте, що внас поганий сервіс.
Якщо би ми взяли на ремонт щось і потім пів року годували Вас обіцянками, мол, ще не готово...
Тоді б Ви думали про нас набагато гірше ( Twisted Evil ) - ми вибрали з двох бід - меншу. Вибачте нам за це. Cool

P.S За листа окреме дякую. Це не спроба "відшити" клієнта, а спроба розставити крапки над "ї". Ми дуже вдячні за таку співпрацю.

З повагою Андрій


молодець Андрій
всі ми живемо в грішному світі і нема нічого ідеального Wink
Чому би Вам Vas не зайнятися післягарантійним обслуговуванням техніки дуже прибутковий бізнесWink
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
blacksn
Newbie


З нами з: 28.11.06
Повідомлень: 2

ПовідомленняНаписане: вівторок, 28 листопада, 2006 09:09    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Взагалі, хотів би відмітити, що на Нео все нормально, крім гарантії. Міняють ну дуже довго і часто повертають з тою ж поломкою або з відпискою. Памятаю такий випадок:
Колись відправив проц Атлон ХР1600+ з наклейкою Нео і з серійним номером. Наклейка з серійником з термопаперу трошки пожовтіла ( і це недивно, бо проц нормально нагрівається), проц прислали з запискою - невидно серійника, хоча його можна роздивитися без лупи і тим більше ще на проці була наклейка Нео. Відправив ще раз - те саме. Автоматично попав на 70 баксів. А це часто весь прибуток з компа, який продаєш, а то і більше.
І це не один раз таке - то мамку не міняють, то відео, то ще щось. От і виходить як лотерея - відправляєш товар і переживаєш - поміняють - не поміняють?
Раніше працював з Е-сервісом, Корифеем, Ланжероном, Мрією, Версією - там ніколи таких проблем не було. Приймають по гарантії все без проблем, швидко міняють, навіть коли після закінчення гарантії пройшло кілька днів - тебе зрозуміють і без проблем по гарантії приймуть і поміняють.
Хотілося б щоб міняли швидше - відправив, подивились - механічних пошкоджень нема, куплений товар справді не працює, через день-два вже щоб був резалт. А в вас чомусь це завжди виходить по максимуму.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
Показувати:   
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Гарантія Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Перейти до сторінки назад  1, 2
Сторінка 2 з 2

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Ukrainian translation © 2005-2006 Serhiy Novosad