www.neoservice.ua Форум Нео
Форум підтримки клієнтів та дилерів
 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Гарантія на HDD, давайте роставимо всі крапки над ...

 
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Гарантія
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Vas
Newbie


З нами з: 31.05.06
Повідомлень: 3

ПовідомленняНаписане: четвер, 07 грудня, 2006 00:45    Тема повідомлення: Гарантія на HDD, давайте роставимо всі крапки над ... Відповісти цитуючи

Ткніть будь ласка носом в умови гарантії по HDD.
А саме винудили задати такі запитання занадто часті випадки хардів з BAD_ами.
Ємкість накопичувачів зростає, відповідно зростає щільність запису інформації на одиницю площі а це несе за собою більш жорсткі вимоги до механіки і електроніки хардів.
Останнім часом почастішали випадки коли при тестуванні харда спец. утилітами(я використовую Victoria, MHDD, HDDScan) на диску С: (початок диску) є "бед".
Яким чином можна розрізнити фізичний "бед" від логічного?
Підозрюю що спробувати низькорівневе форматування?
Давайте запитання по пунктам:
1. Яким софтом можна/потрібно тестувати харди(бажано вказати якими прогами користуються ваші техніки для полегшення перевірки наших діагнозів).(крім РС3200 який нам в переважній більшості недоступний).
2. Як розрізнити логічний і фізичний "бед". Це потрібно для того щоб знати чи списувати такий хард клієнту чи чекати(а це у вашому сервісі може затягнутися на тиждень-два). Фізичні "беди" ви списуєте, а логічні - ремап і знову недобиток повертається нам, щоб в черговий раз доставляти проблем, ну кому приємно коли вінда "падає" раз на місяць. Як побажання, можливо й харди з логічними "беди" "добивати" і списувати Question
3. Низькорівневе форматування(Low Level Format) призводить до втрати гарантії? І якими негативними наслідками воно може нам(користувачам) обернутися при послідуючому зверненні на гарантію.Це "видно" при тестуванні на РС3200?
4. Чи можливий ремонт негарантійних хардів? Часто густо через наші неякісні електромережі вилітають контроллери на хардах. Підскажіть де у Львові можна спробувати такий контроллер відремонтувати(можливо в РМ якщо таке заборонене правилами форуму)?
Наразі усі запитання які турбують по хардам. Наперед дякую за відповідь.
Прояснивши усі ньюанси по гарантійному обслуговуванні буде значно легше і вам і нам. Ми не будемо відправляти речі які заздалегідь негарантійні чим зекономимо ваш час і нерви Smile
ЗІ. про якісний БЖ при тестуванні і відсутність пилу на харді, а також наявність кулеру і цілістність гермопломби непошкрабаний корпус харда памятаємо Smile
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
ASkip
Junior Member


З нами з: 12.10.02
Повідомлень: 16
Звідки: Львів

ПовідомленняНаписане: субота, 09 грудня, 2006 14:30    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Згоден, самому накипіло. Можна зі старої машини зняти 40 ГБ хард - і жодного "soft error" після тривалого часу експлуатації. А тут нові..... причому майже всі, як правило.... Думаю, пов'язано все це з "особливостями національної торгівлі", тобто у розвинених країнах світу ті самі моделі ХДД (та й інше залізяччя) не мають таких проблем. Cool Ми тут продаємо лише те, що нам продали і вплинути на ситуацію практично неможливо (хіба тільки власноручно забирати товар на заводі-виробнику і дивитись, щоб "не втулили")

На рахунок утиліт.
На щастя виробники хардів не такі жадні та потаємні, як виробники інших компонентів комп'ютера. На своїх сайтах вони викладають офіційні утиліти для діагностики своїх ХДД (кожна- для свого виробника та моделей хдд). Важається, що програма "знає" скільки чого допускається на конкретній моделі ХДД.
Незалежно від того чим ми тестуємо хдд - в спірних і неоднозначних випадках користуємось саме ними. Якщо така програма (рідна!) ствержує, що вам необхідно звернутись з ХДД в СЦ - це слід робити сміливо. Тоді прохання вказувати чим ви перевірили і повідомлення яке програма видала. Ми також цією утилітою перевіримо. Чудес не буває Wink , результат має повторитись. Якщо у вас раптом випадок, коли утиліта каже "ОК", а ви впевнені, що винуватий жорсткий диск, слід мати "алгоритм подій", щоб змогти продемонструвати його дефект на нашому обладнанні Wink
...На рахунок "логічних" і "фізичних" bad - секторів- чим розрізнити- сказати не можу поки-що бо ті програми такої інформації не дають. Embarassed а поглиблено цим питанням не цікавився. Спробую вияснити.

Question Що можна робити з хардом? - все що дозволяють діагностичні та сервісні утиліти від виробника конкретного жорсткого диску. Інакше - може повернутись без ремонту.
Якщо негарантійний- тут вже всі методи добрі... Smile

Question Де ремонтувати негарантійні хдд?
Є у Львові принаймі дві точки. Обі не авторизовані. Але час виконання там часом досит сильно затягується і результат не завжди 100%. Тому рекламуати не стану. Хоча як буде дуже треба аотім, може, напишу.... Cool


P.S. Exclamation Коли вставляєте ХДД в шахту, слідкуйте, щоб не обдерти його.
Exclamation Коли втикаєте\витикаєте шдейфи слідкуйте за перекосами, щоб не "підломати" пластмасу на роз'ємі....
УСПІХІВ
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
DSS_TroY
Junior Member


З нами з: 03.08.06
Повідомлень: 37
Звідки: Хмельницкий

ПовідомленняНаписане: понеділок, 11 грудня, 2006 17:20    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Изучив все вышеизложенное, возник вопрос: отправляли по гарантии два идентичных харда WD (различаются разве-что серийниками)... оба полетели в результате одних и тех же действий: установлены в комп, установлена на них система, после установки всех драйверов и перезагрузки все зашевелилось, кроме хардов... Но это прелюдия... А проблема в том, что один хард уже вернулся с бумагой на которой написано, что он сгорел (это притом, что на плате контроллера ни единого паленого места, даже нет изменений в цвете краски из-за воздействия температур), а второй хард до сих пор где-то толи ремонтируется, толи еще что-то с ним делают... Прошу учесть то, что оба харда не подавали ВООБЩЕ никаких признаков жизни!!!

Объясните пожалуйста, как так получается что один хард (по вашему заключению) сгорел, а второй ремонтируется, и как вы в столь короткое время (меньше недели) определили, что возвращенный хард сгорел, когда ни единого следа горелости нет?

Конечно, можно сказать, что на возвращенном харде погорела электроника и это никак увидеть нельзя... Но почему же не вернули второй хард, если причина выхода из строя обеих хардов одинаковая?
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відвідати сайт учасника
Показувати:   
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Гарантія Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Ukrainian translation © 2005-2006 Serhiy Novosad