|
Форум Нео Форум підтримки клієнтів та дилерів
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
ASkip Junior Member
З нами з: 12.10.02 Повідомлень: 16 Звідки: Львів
|
Написане: четвер, 26 жовтня, 2006 17:14 Тема повідомлення: БІОС, ПРОШИВКА |
|
|
Для всіх продвинутих користувачів цифрової технки.
Як відомо оновленням базової програми, що зберігається в пристрої (будь-якому, де таке є - материнській платі, плейєрі, і т.п.), яку можна завантажити з тенет (інтернету), можна виправити певні дефекти (глюки) пристрою. Це добре. Але є в цьому один негативний момент. При чому, як часом виясняється, ще негативніший , ніж глюки пристрою. Це- невдала процедура прошивки чи прошивка невідповідного програмного забезпечення. Частіше за все такий пристрій після цього повністю втрачає свою функціональність.
Хоча виробники і передбачили можливість самостійної прошивки (перезапису) базової програми пристроїв (матплати, DVD-плейєри, ноутбуки, відеокарти, приводи CD\DVD-ROM......) - слід пам'ятати:
НЕВДАЛА ПРОШИВКА BIOS-у
НЕ Є ПРИЧИНОЮ БЕЗКОШТОВНОГО ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ
Будьте УВАЖНІ, БУДЬ-ЛАСКА.
Стосовно MP-3 Flfsh програвачів.
Тут ситуація майже прямо протилежна. У разі пошкодження базового програмного забезпечення і втрати функціональності пристрою (які сталися без видимих на те причин),
перед відвідуванням гарантійного відділу
ВИРОБНИКОМ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ спробувати відновити роботу плейєра за допомогою перепрошивки (відновлення) базового програмного забезпечення через утиліту яка поставляється на CD-диску разом з програвачем. Це може зекономити Вам час і гроші.
Успіхів у нелегкій та виснажливій боротьбі з технікою!!!! |
|
Догори |
|
|
LeeMin Newbie
З нами з: 17.10.06 Повідомлень: 7 Звідки: Львів
|
Написане: неділя, 04 лютого, 2007 18:51 Тема повідомлення: Re: БІОС, ПРОШИВКА |
|
|
ASkip написав: |
Стосовно MP-3 Flfsh програвачів.
Тут ситуація майже прямо протилежна. У разі пошкодження базового програмного забезпечення і втрати функціональності пристрою (які сталися без видимих на те причин),
перед відвідуванням гарантійного відділу
ВИРОБНИКОМ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ спробувати відновити роботу плейєра за допомогою перепрошивки (відновлення) базового програмного забезпечення через утиліту яка поставляється на CD-диску разом з програвачем. Це може зекономити Вам час і гроші.
Успіхів у нелегкій та виснажливій боротьбі з технікою!!!! |
Щось я не помітив такої цікавої тенденції.... Востаннє, коли нова прошивка (з сайту виробника) не лягла нормально на МР3-плеєр, гарантійний відділ (після відправлення до Києва) поміняв прошивку (що в домашніх умовах виявилось неможливим), але за додаткову плату.... |
|
Догори |
|
|
|
|
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете голосувати у цьому форумі
|
|