www.neoservice.ua Форум Нео
Форум підтримки клієнтів та дилерів
 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Вироби Canon з струменевим друком

 
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Гарантія
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: середа, 12 липня, 2006 17:22    Тема повідомлення: Вироби Canon з струменевим друком Відповісти цитуючи

Цитата з повідомлення від гарантійного відділу:
Цитата:

Даю трактування пункту шостого гарантійних умов Canon для факсів зі струйним друком, багатофункціональних пристроїв зі струйним друком, принтерів зі струйним та сублімаційним друком:
Цитата:

"6.Дія цієї гарантії не розповсюджуєтся на програмне забезпечення, витратні матеріали (кратріджа з тонером, ЧОРНИЛЬНИЦІ, СТРУМИННІ ДРУКУЮЧІ ГОЛОВКИ), що постачаются разом з виробом та аксесуари, що входять до складу виробу (змінні модулі памяті, акумулятори, адаптери жислення, зарядні присторї, пульти дистанційного контролю, зєднувальні проводи, чохли тощо)."

Це означає, що якщо в принтері вилетіла по будь-яким причинам друкуюча головка, то вона гарантії не підлягає. Ціна нової головки становить 80% ціни нового принтера, що робить ремонт принтера недоцільним.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
Lesko
Junior Member


З нами з: 23.02.06
Повідомлень: 22
Звідки: Ternopil

ПовідомленняНаписане: вівторок, 18 липня, 2006 01:22    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

питання, що робити коли розпаковуєш новий виріб а в нього одразу мертва головка чи картридж (колись таке давно було з НР - брали не на НЕО).
Просто цікаво для подальшої роботи. Як трактувати це клієнту?
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: вівторок, 18 липня, 2006 12:22    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Lesko написав:
питання, що робити коли розпаковуєш новий виріб а в нього одразу мертва головка чи картридж (колись таке давно було з НР - брали не на НЕО).
Просто цікаво для подальшої роботи. Як трактувати це клієнту?

В цьому разі виріб відправляється на експертизу, де мають визначити, чи дійсно головка чи картрідж були несправні через виробника.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
Показувати:   
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Гарантія Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Ukrainian translation © 2005-2006 Serhiy Novosad