|
Форум Нео Форум підтримки клієнтів та дилерів
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Який графік доставки був би найсприятливіший для вашої фірми? |
-Існуючий (вівторок-пятниця вечір) |
|
60% |
[ 3 ] |
-Попередній (понеділок-четверг до обіду) |
|
40% |
[ 2 ] |
-Інший |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Всього голосів : 5 |
|
Автор |
Повідомлення |
Komplekt Newbie
З нами з: 25.10.04 Повідомлень: 3 Звідки: Івано-Франківськ
|
Написане: четвер, 17 серпня, 2006 10:35 Тема повідомлення: Доставка товару |
|
|
Нещодавно, якби для покращення обслуговування іногородных клієнтів, нам (Івано-Франківськ), змінили графік доставки товару, його привозять з вівторка по пятницю кожен день. Якби супер, але товар приїзжає до нас година 5-6 вечера, тобто в кінці робочого дня, одже тепер я можу обіцяти клієнтам доставку замовленого товару лише через день, після замовлення. Раніше було принаймі два дні в тиждень, (понеділок, четверг) коли спрацьовувала схема: вечером замовлення - зранку товар.
Питання - кількість поїздок збільшилась, якість обслуговування нами клієнтів ні. КОМУ ЦЕ ВИГІДНО???? _________________ З найкращими побажаннями. Володя. |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: четвер, 17 серпня, 2006 20:57 Тема повідомлення: Re: Доставка товару |
|
|
Komplekt написав: | Нещодавно, якби для покращення обслуговування іногородных клієнтів, |
Невже є сумніви, що для покращення? А для чого ж ще? Можливі інші варіанти?
Цитата: |
нам (Івано-Франківськ), змінили графік доставки товару, його привозять з вівторка по пятницю кожен день. Якби супер, але товар приїзжає до нас година 5-6 вечера, тобто в кінці робочого дня, одже тепер я можу обіцяти клієнтам доставку замовленого товару лише через день, після замовлення. Раніше було принаймі два дні в тиждень, (понеділок, четверг) коли спрацьовувала схема: вечером замовлення - зранку товар.
Питання - кількість поїздок збільшилась, якість обслуговування нами клієнтів ні. КОМУ ЦЕ ВИГІДНО???? |
Мене дуже здивував цей пост...
Зверну увагу регіонального відділу. Дякую за висловлювання. |
|
Догори |
|
|
Komplekt Newbie
З нами з: 25.10.04 Повідомлень: 3 Звідки: Івано-Франківськ
|
Написане: п'ятниця, 18 серпня, 2006 09:06 Тема повідомлення: |
|
|
Я не хотів нікого образити, і не маю сумніву, що вельмишановна фірма "НЕО-сервіс" робить все для покращення обслуговування іногородніх клієнтів, інакше ми б не працювали з ними стільки років, і ми були раді почути що доставка буде щоденною, але коли декілька раз прийняли товар о пів на шосту, зрозуміли, що не так сталося, як гадалося.
Ось якби вони приїзжали годинки до 2 _________________ З найкращими побажаннями. Володя. |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: п'ятниця, 18 серпня, 2006 09:13 Тема повідомлення: |
|
|
Komplekt написав: | Ось якби вони приїзжали годинки до 2 |
Ви можете замовити у Вашого менеджера доставку автобусом, маршруткою. |
|
Догори |
|
|
DSS_TroY Junior Member
З нами з: 03.08.06 Повідомлень: 37 Звідки: Хмельницкий
|
Написане: четвер, 31 серпня, 2006 10:15 Тема повідомлення: |
|
|
Згоден з Komplekt стосовно "Питання - кількість поїздок збільшилась, якість обслуговування нами клієнтів ні"... Раніше, коли товар привозили 2 рази на тиждень, було простіше... Простіше для таких клієнтів, які не тримають у себе склада товару, а працюють відносно того, що є в наявності згідно прайсу НЕО... Раніше я міг замовити людині техніку і знати, що приїде все, що замовлено, а тепер позиції в прайсі тають на очах, і виходить, що з всього замовленного, може приїхати половина...
Просто виходить так, що клієнти тепер можуть поповнювати свої склади майже щоденно, а склад НЕО так і поповнюється 2 рази на тиждень... Наприклад, на сьогодняшній день в прайсі є деякі процесори під сокет 939 або АМ2, а от материнок під них нема... чи нема що вибрати з відеокарт... |
|
Догори |
|
|
Vadko Newbie
З нами з: 23.02.06 Повідомлень: 5 Звідки: Нео-Сервіс
|
Написане: четвер, 31 серпня, 2006 11:22 Тема повідомлення: Доставка в регіони. Якість обслуговування |
|
|
Доброго дня!
Відповідаю на обидва питання:
1. По питанню славетного міста Франківська. Так, ми розуміємо, що доставка в другій половині дня зовсім не допомагає вам оперативно обслуговувати ваших клієнтів. Такий графік для вашого міста був "пробним", як і вся ідея щоденної доставки. Оскільки 90 відсотків клієнтів задоволені, ми продовжуємо здійснювати доставку у всі регіони щодня. Проте, спеціально для Франківська буде виділено окремий транспорт, який приїжджатиме до вас так само в першій половині дня, як це було раніше. Кажучи просто, якщо бус буде куплено цього тижня, вже з середини вересня він курсуватиме по маршруту. Потерпіть ще тиждень-два, хлопці!
2. Питання від DSS_Troy
Ситуація з товаром пов'язана виключно з загальним дефіцитом. Без красивих фраз і прогнозів. Обертовість складу прораховано, вона відповідає загальному росту, але такі позиції, як материнські плати під 939, процесори Атлон АМ2 та інші, дійсно є дефіцитними на даний момент. На цьому тлі зараз також починається ріст цін на память.
Повірте -- якби ми могли їх купити (і продати вам), вони б були в нас на складі.
Надіюсь, я відповів на ваші запитання |
|
Догори |
|
|
|
|
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете голосувати у цьому форумі
|
|