www.neoservice.ua Форум Нео
Форум підтримки клієнтів та дилерів
 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

гаранійка.......наболіло........

 
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Загальний
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
®samson
Гість





ПовідомленняНаписане: понеділок, 18 жовтня, 2004 00:06    Тема повідомлення: гаранійка.......наболіло........ Відповісти цитуючи

На грантії твориться непонятні речі........
Я вже 1.5 року працюю з Нео, але відчув непрацездатність гарантійки тільки останніх  місяць-два.........

просто "беспредел"...............


.........фе
Догори
Sasha
Гість





ПовідомленняНаписане: четвер, 21 жовтня, 2004 15:36    Тема повідомлення: Re: гаранійка.......наболіло........ Відповісти цитуючи

Що саме наболіло ?
Догори
Guest
Гість





ПовідомленняНаписане: четвер, 21 жовтня, 2004 16:28    Тема повідомлення: Re: гаранійка.......наболіло........ Відповісти цитуючи

®samson написав:

На грантії твориться непонятні речі........
Я вже 1.5 року працюю з Нео, але відчув непрацездатність гарантійки тільки останніх  місяць-два.........

просто "беспредел"...............


.........фе


бий провокаторів
Перш ніж робити такі закиди треба конкретно вказувати прізвища і проблеми
Догори
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: четвер, 21 жовтня, 2004 16:53    Тема повідомлення: Re: гаранійка.......наболіло........ Відповісти цитуючи

®samson написав:

На грантії твориться непонятні речі........
Я вже 1.5 року працюю з Нео, але відчув непрацездатність гарантійки тільки останніх  місяць-два.........
просто "беспредел"...............
.........фе

Шановний samson, чи не могли б Ви точніше повідомити про проблему, з якою стикнулись?
Ми будемо докладати зусиль щоб у Вас не було проблем з гарантією.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
malyatko
Гість





ПовідомленняНаписане: середа, 14 вересня, 2005 01:42    Тема повідомлення: Re: гаранійка.......наболіло........ Відповісти цитуючи

повныстю згоден з самсоном..нычого вказувати про себе не буду.але гарантыйний сервыс на нео жахливий..выдносяться до клыентыв я не знаю як до кого...шо абсолютно протилежно до того як выдносяться менеджери..це жах..таке враження шо вони думають ныби вони директора

якшо люди скаржатся то напевно э змыст звернути увагу... :-/
Догори
Алекс
Гість





ПовідомленняНаписане: неділя, 02 жовтня, 2005 18:54    Тема повідомлення: Re: гаранійка.......наболіло........ Відповісти цитуючи

Хпопці, запровадьте у себе таку систему, щоб клієнти могли в онлайні дивитись де і що ремонтується/зремонтовано/доламується/відправлено. При чому щоб інформація була вичерпною і тоді не будуть доставати ваших варантійників по телефону. Тоді клієнти не будуть думати що може про їхню залізяку хтось забув, загубив.
Таке давно існує на крутих київських фірмах.
АЛЕ МИ ПРАЦЮЄМО З НЕО, І НЕО МАЄ БУТИ КРАЩЕ!!!
Догори
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: вівторок, 04 жовтня, 2005 00:17    Тема повідомлення: Re: гаранійка.......наболіло........ Відповісти цитуючи


Алекс написав:

Хпопці, запровадьте у себе таку систему, щоб клієнти могли в онлайні дивитись де і що ремонтується

Дякую, як раз над цим працюємо. Скоро будете мати можливість висловити думки щодо такої системи. Плановий запуск - не більше 2-х тижнів.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
Lesko
Junior Member


З нами з: 23.02.06
Повідомлень: 22
Звідки: Ternopil

ПовідомленняНаписане: четвер, 23 лютого, 2006 19:59    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Не нарікайте вже так на сервіс ви не мали обслуговувань з різних київських "крутих" фірм. Ясно що є певні моменти, але щоб щось було погано і хтось шось погане сказав то поки небуло такого. Працюємо з нео вже вроді 4роки (може і більше) точно не памятаю... Laughing
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
Rombik
Newbie


З нами з: 23.02.06
Повідомлень: 5
Звідки: Lviv (Neo)

ПовідомленняНаписане: п'ятниця, 24 лютого, 2006 16:54    Тема повідомлення: Re: гаранійка.......наболіло........ Відповісти цитуючи

malyatko написав:
повныстю згоден з самсоном..нычого вказувати про себе не буду.але гарантыйний сервыс на нео жахливий..выдносяться до клыентыв я не знаю як до кого...шо абсолютно протилежно до того як выдносяться менеджери..це жах..таке враження шо вони думають ныби вони директора <br><br>якшо люди скаржатся то напевно э змыст звернути увагу... :-/


Малятко, просто підлити бруду до вищесказаного якось недобре. Ви б написали в чому суть проблеми і це допомогло б нам працювати краще. А від того що людина просто зайшла і плюнула в нашу сторону.....просто негатив і ніякої користі. Звісно сервіс не ідеальний (але працюємо в цьому напрямку Wink ).....стараємося знаходити спільну мову з клієнтом і шукати виходу з складних ситуацій.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
Intuition
Newbie


З нами з: 22.02.05
Повідомлень: 3

ПовідомленняНаписане: понеділок, 27 лютого, 2006 12:37    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Доброго дня.

Написати людям щось погане - це дуже просто. Не повірю, що ніхто з нас не помиляється, що всі роблять замовлення вчасно, ніхто нічого не забуває і встигає робити одночасто декілька справ, при цьому все робити якісно і розмовляти з настирними (а часто і зовсім не "лагідними"Smile ) клієнтами виключно ввічливо, з добротою в очах і голосі...

Я працюю з гарантійним відділом більше 1,5 року і нічого поганого сказати не можу.

Можливо потрібно реально оцінювати ситуацію і не вважати гарантійний відділ чарівниками? Smile
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
Apocalipse
Newbie


З нами з: 21.03.06
Повідомлень: 4

ПовідомленняНаписане: вівторок, 21 березня, 2006 15:32    Тема повідомлення: гарантія Відповісти цитуючи

щодо слів Rombik-a я згідний. але зовсім не згідний з Intuition.
Занадто наболіла вже ця тема. Коли чую слово "гарантія" то зразу згадуються постійні слова "ще нічого не ясно" (коли товар вже більше місяця відправлений)
Можливо дійсно варто зробити якусь БД в якій би була інфа, що, коли і куда відправлене, приблизні строки ремонту і т.д. Особливо "радує" слово "окей" на товарі що був ТОЧНО не робочий а прийшов повністю робочий... або "не комплект" (особливо з відео які "насипом" продаються. т.т. дають 1 компакт на 3-4 відяхи. цікаво чи Нео повертало б "1 бакс" за некомплект в таких випадках????:))) взагалі-то можна писати багато і все це напевно зробить тільки негативний відгук і ставлення до того хто це пише з сторони гарантії. :)))))))))
Хоча писати щось , не знаючи як справи на інших фірмах (стек,ТБ і т.д.) з нею можливо і не зовсім варто...
та і чи буде якиїсь ефект з цих листів окрім відчуття "виговорився"?:)))))))))
Так що успіхів вам і по менше гарантії. бо вона вже дійсно....... "наболіла"
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: середа, 22 березня, 2006 09:59    Тема повідомлення: Re: гарантія Відповісти цитуючи

Apocalipse написав:
взагалі-то можна писати багато і все це напевно зробить тільки негативний відгук і ставлення до того хто це пише з сторони гарантії. Smile))))))))

Якщо не писати, точно нічого не зміниться.
Негативне ставлення - можна писати анонімно. Але писати обов"язково!
Не слід лякатись негативного ставлення зі сторони гарантії - якщо хтось не виконав свого обов"язку по роботі, він має виправляти помилки. А тому, хто став причиною виправлення помилки - бути вдячним.

Цитата:

Хоча писати щось , не знаючи як справи на інших фірмах (стек,ТБ і т.д.) з нею можливо і не зовсім варто...

Тут не зовсі зрозуміло зміст речення. А що з нею на інших фірмах?
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
vovchik
Newbie


З нами з: 09.10.06
Повідомлень: 2

ПовідомленняНаписане: понеділок, 09 жовтня, 2006 10:58    Тема повідомлення: Re: гарантія Відповісти цитуючи

Привіт, я працюю з Вами з першого дня вашого заснування, було багато. За цей час я встиг перемацати практично весь місцевий ринок гуртових постачальників, і тому думаю шо моя думка може вважатись компетентною.
Взагалі на гарантії працють компетентні люди від яких я бачу основне шо я маю бачити "вони за мене", звичайно я це говорю не виключно, я маю на увазі приоритетну картину всього місцевого ринку.
Шановним дилерам студентського типу пора починати відрізняти роботу від підзаробляння... я розумію шо всім хочеться купив, продав і плюс в кишеньку... але це шановні шара... іноді треба подумати добре головою і вести хоч якусь аналітику і політику роботи якою займаєтесь. Не ображайтесь, але я за то шоб в сфері компютерів працювали люди яких дійсно пре ця тема і вони "рулять". Іноді треба попадати іноді вдається зловити шару, самі знаєте... але на першому місті має бути отримання задоволення від роботи... так шо треба працювати а не заробляти гроші...
так шо визначайтеся, чим далі тим менше буде шари в цій сфері ринку, і нічого ми з цим не зробим Rolling Eyes
пора працювати а не заробляти гроші, а якшо кльово роботу поробите то і гроші мимо не пройдуть Laughing
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
Показувати:   
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Загальний Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Ukrainian translation © 2005-2006 Serhiy Novosad