www.neoservice.ua Форум Нео
Форум підтримки клієнтів та дилерів
 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Замовлення товару: створення ЗМ і подальша його реалізація !

 
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> СИСОБ-Система самообслуговування
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
french
Newbie


З нами з: 14.05.06
Повідомлень: 5
Звідки: Львів

ПовідомленняНаписане: понеділок, 04 червня, 2007 00:17    Тема повідомлення: Замовлення товару: створення ЗМ і подальша його реалізація ! Відповісти цитуючи

При створенні замовлення стиунквся з двома проблемами Question :
1) Офромив заказ на монітор. Через певний час появляється резерв орієнтовно на 2 тиждні. Потім на його основі роблю зміни і виписую на доставку. Через день чи два знову появляється, попросив менеджера - вбив його. Потім знову появився - менеджер вбив надійно Exclamation .
2) Оформлення заказу на софт не відбувся. Почув Idea , що без підтвердження телефоном чи аською ЗМ не оформляється Confused .
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: понеділок, 04 червня, 2007 18:43    Тема повідомлення: Re: Замовлення товару: створення ЗМ і подальша його реалізац Відповісти цитуючи

french написав:
При створенні замовлення стиунквся з двома проблемами Question :
1) Офромив заказ на монітор. Через певний час появляється резерв орієнтовно на 2 тиждні. Потім на його основі роблю зміни

Які зміни?
Цитата:
і виписую на доставку. Через день чи два знову появляється, попросив менеджера - вбив його. Потім знову появився - менеджер вбив надійно Exclamation .

Схоже на те, що резерв і розхід зробили не на основі замовленя, а окремо. Послідовність має бути такою: замовлення - на його основі Резерв - на його основі Розхід.
Цитата:
2) Оформлення заказу на софт не відбувся. Почув Idea , що без підтвердження телефоном чи аською ЗМ не оформляється Confused .

На деякий товар необхідне підтвердження, бажано емейлом. Бо були випадки, коли ексклюзивний товар замовляли, а потім не забирали.
Детальніше - до менеджера.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
yarega
Newbie


З нами з: 09.07.08
Повідомлень: 2

ПовідомленняНаписане: неділя, 31 серпня, 2008 19:09    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Система замовлення дійсно працює оригінально.

1. У четверг 21.08.08 замовив товар, провів, позвонив (підтвердив) - у пятницю його не привезли.
В Асьці цілий день (із 10.30 намагався отримати інформацію про товар, менеджер жодного разу не відповів), цілий день перебував у стиатусі A/N

Повибачався перед клієнтами, пообіццяв на вівторок, але не впевнений, що товар прийде, чому саме?:

2. Зараз хочу внести зміни в замовлення - не можу.
Знаходжуся на сторінці: ЖУРНАЛ СФ,ЗМ
Видаляю замовлення, перевожу в режим редагування, в корзині все гаразд, а зміни в замовленні не робляться.

Help Me!!!

P.S. Я душою і тілом за Систему Самообслуговування, але ВЕЛИКЕ прохання поправте баги, а процедуру замовлення пропоную зробити із вказанням дати отримання (тоді буде різниця між замовленням і резервом)

Можливо мій менеджер був дійсно зайнятий важливими справами, але хочеться мати якийсь вихід із подібних ситуацій, щоб задовільнити клієнта!
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
yarega
Newbie


З нами з: 09.07.08
Повідомлень: 2

ПовідомленняНаписане: неділя, 31 серпня, 2008 19:29    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Із змінами до замовлення розібрався Very Happy після того як змінив браузер FireFox на IE.

Мабуть дається взнаки технологія на якій написана Система Самообслуговування.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: понеділок, 01 вересня, 2008 10:36    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

yarega написав:

Можливо мій менеджер був дійсно зайнятий важливими справами, але хочеться мати якийсь вихід із подібних ситуацій, щоб задовільнити клієнта!

Вихід - звернутись до іншого менеджера.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
LeeMin
Newbie


З нами з: 17.10.06
Повідомлень: 7
Звідки: Львів

ПовідомленняНаписане: четвер, 11 вересня, 2008 13:29    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Мене часом дивує факт, що товар, який знаходиться в резерві, якимось дивовижним чином зникає зі складу... Тобто менеджер Тобі виписує папірчик згідно з Твоїм резервом... Ти рушаєш на склад, а виявляється... ОПА... НЕМА... Не можу зрозуміти даного полтергейста... Все би було нічого, якби не зникали резерви повязані з товарами проданими по перерахунку... А то виходить що людина перерахувала гроші в перший же день... Ти приходиш забирати ВЖЕ ПРОПЛАЧЕНИЙ товар, а Тобі такий сюрприз... Не знаю до кого в таких випадках звертатись... Менеджери пробують допомогти, за що їм честь і хвала, але не завжди можуть...
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: п'ятниця, 12 вересня, 2008 15:09    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

LeeMin написав:
Мене часом дивує факт, що товар, який знаходиться в резерві, якимось дивовижним чином зникає зі складу...

Товар не зникає, його фізично вже нема в момент виписування. Найчастіше таке трапляється, коли на складі залишається 1-2 шт. Це неминучий наслідок функціонування складу. Такі помилки виправляються при звірках, але звірки неможливо проводити щоденно.
Цитата:
Не знаю до кого в таких випадках звертатись... Менеджери пробують допомогти, за що їм честь і хвала, але не завжди можуть...

Єдиний вихід - менеджер...
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
diler
Newbie


З нами з: 23.09.08
Повідомлень: 2

ПовідомленняНаписане: вівторок, 23 вересня, 2008 13:07    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Доброго дня, шановні партнери. Питання на "засипку": куди можна написати про роботу відділу продажу Question
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: четвер, 25 вересня, 2008 10:31    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

diler написав:
Доброго дня, шановні партнери. Питання на "засипку": куди можна написати про роботу відділу продажу Question

у відділ продажу, або керівнику відділу продажу.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
diler
Newbie


З нами з: 23.09.08
Повідомлень: 2

ПовідомленняНаписане: п'ятниця, 26 вересня, 2008 16:18    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

я, звичайно вибачаюсь, але наскільки розумію тема відділу продажу закрита, тому куди все ж таки писати (підкажіть будь-ласка координати). І до речі, хто є керівником відділу продажу???
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: п'ятниця, 26 вересня, 2008 19:27    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

diler написав:
куди все ж таки писати (підкажіть будь-ласка координати).

Контакти відділу продажу: http://www.neoservice.ua/index.php?id=191
diler написав:
І до речі, хто є керівником відділу продажу???

Це Вам повідомить Ваш менеджер.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
Показувати:   
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> СИСОБ-Система самообслуговування Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Ukrainian translation © 2005-2006 Serhiy Novosad