Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
french Newbie
З нами з: 14.05.06 Повідомлень: 5 Звідки: Львів
|
Написане: понеділок, 04 червня, 2007 00:17 Тема повідомлення: Замовлення товару: створення ЗМ і подальша його реалізація ! |
|
|
При створенні замовлення стиунквся з двома проблемами :
1) Офромив заказ на монітор. Через певний час появляється резерв орієнтовно на 2 тиждні. Потім на його основі роблю зміни і виписую на доставку. Через день чи два знову появляється, попросив менеджера - вбив його. Потім знову появився - менеджер вбив надійно .
2) Оформлення заказу на софт не відбувся. Почув , що без підтвердження телефоном чи аською ЗМ не оформляється . |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: понеділок, 04 червня, 2007 18:43 Тема повідомлення: Re: Замовлення товару: створення ЗМ і подальша його реалізац |
|
|
french написав: | При створенні замовлення стиунквся з двома проблемами :
1) Офромив заказ на монітор. Через певний час появляється резерв орієнтовно на 2 тиждні. Потім на його основі роблю зміни |
Які зміни?
Цитата: | і виписую на доставку. Через день чи два знову появляється, попросив менеджера - вбив його. Потім знову появився - менеджер вбив надійно . |
Схоже на те, що резерв і розхід зробили не на основі замовленя, а окремо. Послідовність має бути такою: замовлення - на його основі Резерв - на його основі Розхід.
Цитата: | 2) Оформлення заказу на софт не відбувся. Почув , що без підтвердження телефоном чи аською ЗМ не оформляється . |
На деякий товар необхідне підтвердження, бажано емейлом. Бо були випадки, коли ексклюзивний товар замовляли, а потім не забирали.
Детальніше - до менеджера. |
|
Догори |
|
|
yarega Newbie
З нами з: 09.07.08 Повідомлень: 2
|
Написане: неділя, 31 серпня, 2008 19:09 Тема повідомлення: |
|
|
Система замовлення дійсно працює оригінально.
1. У четверг 21.08.08 замовив товар, провів, позвонив (підтвердив) - у пятницю його не привезли.
В Асьці цілий день (із 10.30 намагався отримати інформацію про товар, менеджер жодного разу не відповів), цілий день перебував у стиатусі A/N
Повибачався перед клієнтами, пообіццяв на вівторок, але не впевнений, що товар прийде, чому саме?:
2. Зараз хочу внести зміни в замовлення - не можу.
Знаходжуся на сторінці: ЖУРНАЛ СФ,ЗМ
Видаляю замовлення, перевожу в режим редагування, в корзині все гаразд, а зміни в замовленні не робляться.
Help Me!!!
P.S. Я душою і тілом за Систему Самообслуговування, але ВЕЛИКЕ прохання поправте баги, а процедуру замовлення пропоную зробити із вказанням дати отримання (тоді буде різниця між замовленням і резервом)
Можливо мій менеджер був дійсно зайнятий важливими справами, але хочеться мати якийсь вихід із подібних ситуацій, щоб задовільнити клієнта! |
|
Догори |
|
|
yarega Newbie
З нами з: 09.07.08 Повідомлень: 2
|
Написане: неділя, 31 серпня, 2008 19:29 Тема повідомлення: |
|
|
Із змінами до замовлення розібрався після того як змінив браузер FireFox на IE.
Мабуть дається взнаки технологія на якій написана Система Самообслуговування. |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: понеділок, 01 вересня, 2008 10:36 Тема повідомлення: |
|
|
yarega написав: |
Можливо мій менеджер був дійсно зайнятий важливими справами, але хочеться мати якийсь вихід із подібних ситуацій, щоб задовільнити клієнта! |
Вихід - звернутись до іншого менеджера. |
|
Догори |
|
|
LeeMin Newbie
З нами з: 17.10.06 Повідомлень: 7 Звідки: Львів
|
Написане: четвер, 11 вересня, 2008 13:29 Тема повідомлення: |
|
|
Мене часом дивує факт, що товар, який знаходиться в резерві, якимось дивовижним чином зникає зі складу... Тобто менеджер Тобі виписує папірчик згідно з Твоїм резервом... Ти рушаєш на склад, а виявляється... ОПА... НЕМА... Не можу зрозуміти даного полтергейста... Все би було нічого, якби не зникали резерви повязані з товарами проданими по перерахунку... А то виходить що людина перерахувала гроші в перший же день... Ти приходиш забирати ВЖЕ ПРОПЛАЧЕНИЙ товар, а Тобі такий сюрприз... Не знаю до кого в таких випадках звертатись... Менеджери пробують допомогти, за що їм честь і хвала, але не завжди можуть... |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: п'ятниця, 12 вересня, 2008 15:09 Тема повідомлення: |
|
|
LeeMin написав: | Мене часом дивує факт, що товар, який знаходиться в резерві, якимось дивовижним чином зникає зі складу... |
Товар не зникає, його фізично вже нема в момент виписування. Найчастіше таке трапляється, коли на складі залишається 1-2 шт. Це неминучий наслідок функціонування складу. Такі помилки виправляються при звірках, але звірки неможливо проводити щоденно.
Цитата: | Не знаю до кого в таких випадках звертатись... Менеджери пробують допомогти, за що їм честь і хвала, але не завжди можуть... |
Єдиний вихід - менеджер... |
|
Догори |
|
|
diler Newbie
З нами з: 23.09.08 Повідомлень: 2
|
Написане: вівторок, 23 вересня, 2008 13:07 Тема повідомлення: |
|
|
Доброго дня, шановні партнери. Питання на "засипку": куди можна написати про роботу відділу продажу |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: четвер, 25 вересня, 2008 10:31 Тема повідомлення: |
|
|
diler написав: | Доброго дня, шановні партнери. Питання на "засипку": куди можна написати про роботу відділу продажу |
у відділ продажу, або керівнику відділу продажу. |
|
Догори |
|
|
diler Newbie
З нами з: 23.09.08 Повідомлень: 2
|
Написане: п'ятниця, 26 вересня, 2008 16:18 Тема повідомлення: |
|
|
я, звичайно вибачаюсь, але наскільки розумію тема відділу продажу закрита, тому куди все ж таки писати (підкажіть будь-ласка координати). І до речі, хто є керівником відділу продажу??? |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: п'ятниця, 26 вересня, 2008 19:27 Тема повідомлення: |
|
|
diler написав: | куди все ж таки писати (підкажіть будь-ласка координати). |
Контакти відділу продажу: http://www.neoservice.ua/index.php?id=191
diler написав: | І до речі, хто є керівником відділу продажу??? |
Це Вам повідомить Ваш менеджер. |
|
Догори |
|
|
|