|
Форум Нео Форум підтримки клієнтів та дилерів
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
admin Site Admin
З нами з: 03.10.02 Повідомлень: 31
|
Написане: четвер, 12 січня, 2006 11:20 Тема повідомлення: Гарантія |
|
|
Тут висловлюємось щодо якості роботи Гарантійного відділу |
|
Догори |
|
|
nick Newbie
З нами з: 23.02.06 Повідомлень: 2 Звідки: Lviv
|
Написане: четвер, 23 лютого, 2006 02:01 Тема повідомлення: Приколи гарантії |
|
|
Це Микола з UNICOM. Давно, від часу створення працюємо з Нео. У принципі, в основному були задоволені гарантійним обслуговуванням. Однак останнім часом почалися якість приколи. Для прикладу, взяли нещодавно дорогі колонки Logitech, і у них виявилася провалена морда. Через день завезли на сервіс. Оскільки клієнту требу було віддати товар терміново (подарунок на день варення) виписали інші. Попередні колонки поремонтували і списали ... на 3 у.о. дешевше. Це при тому, що колонки взагалі не юзалися і зі складу були браковані. Сваритися і щось доказувати на сервісі виявилося марним. Таким чином, попали в 3 у.о. + два рази їздили на таксо за тим самим товаром + на таксо відвозили. Після цього зареклися брати на НЕО дорогі колонки. _________________ Nick |
|
Догори |
|
|
Rombik Newbie
З нами з: 23.02.06 Повідомлень: 5 Звідки: Lviv (Neo)
|
Написане: четвер, 23 лютого, 2006 14:30 Тема повідомлення: |
|
|
Доброго Дня, Микола.
Справді, була така ситуація, правда з колонками Люксеон.
Ціна була занижена не спеціально, а по недогляду нашого прийомщика, Богдана. Ціну виправлено. Про це можна було б сказати на прийомці, а не писати в форум Не памятаю щоб такі питання вирішувалися криками і скандалами. Тим більше, не практикуємо повернення товару (битого чи з заводським браком) з мінусуванням якихось коштів. |
|
Догори |
|
|
agbond Junior Member
З нами з: 21.11.05 Повідомлень: 23 Звідки: Хмельницький
|
Написане: п'ятниця, 24 лютого, 2006 22:30 Тема повідомлення: про гарантію... |
|
|
Слова Ромбіка про повернення браку без мінусування - можу підтвердити на всі сто . Мені приїхав (в інше місто, доречі, за 300 км) тріснутий монік, при чому по коробці було майже не видно - а виявилось лише при розпакуванні перед клієнтом. Гроші вернули на баланс. За це дякую.
Однак до варантійників всеж є питання . Вважаю за необхідно зробити клієнтам доступ до бази зі станом заліза на гарантії. Навіщо нам дзвонити/писати в мейл/писати в аську і відволікати людей від роботи. Сайт буде інформативнішим а сервіс кращім. |
|
Догори |
|
|
Rombik Newbie
З нами з: 23.02.06 Повідомлень: 5 Звідки: Lviv (Neo)
|
Написане: субота, 25 лютого, 2006 10:30 Тема повідомлення: Re: про гарантію... |
|
|
agbond написав: |
Однак до варантійників всеж є питання . Вважаю за необхідно зробити клієнтам доступ до бази зі станом заліза на гарантії. Навіщо нам дзвонити/писати в мейл/писати в аську і відволікати людей від роботи. Сайт буде інформативнішим а сервіс кращім. |
Така річ, як звіт по стану ремонту, була б доречною якби всі комплектуючі , які ми приймаємо на ремонт ми самі же ж і ремонтували б. А так як більшість авторизованих сервісів розкидані по Україні (Львів, Київ - Samsung, LG, Mustek, APC, Asus, HP...) то ми більшість речей просто передаємо в ці майстерні. Відповідно всю інформацію, яку ви могли б бачити в нас в такому звіті - це : 1.прийнято в ремонт, 2.передано в СЦ, 3.відремонтовано, шо ви і так знаєте, в принципі, тому що як тільки товар приїзджає відремонтований - він одразу виписується (і в випадку іногородніх клієнтів ставиться на відправку клієнту). Якщо ж брати до уваги звіт по таким речам які не ремонтуються, а просто замінюються то це ви також можете бачити в свому балансі на протязі трьох днів (бувають виключення коли річ потребує більш детальної перевірки, тоді може бути на протязі 5-6 днів). |
|
Догори |
|
|
agbond Junior Member
З нами з: 21.11.05 Повідомлень: 23 Звідки: Хмельницький
|
Написане: субота, 25 лютого, 2006 22:18 Тема повідомлення: Не скажіть... |
|
|
То що ви їх передаєте далі - цілком зрозуміло, однак зрозумійте і ви - такий стан речей, що передане в ремонт обладнання щезає на місяць і нема жодної відомості навіть про строки ремонту - не всіх клієнтів влаштовує. От наприклад мій фотік, який був переданий вам на ремонт, я відслідковував безпосередньо на ЮГКонтракті - то чому ж не написати в базі так: стан прийнятий в ремонт/підлягяє списанню/завернутий нафіг назад зі штрафом . Якщо товар в сервісі, то написати - там-то і там-то, номер замовлення(чи який інший ID), орієнтовний термін виконання. Все. До вас зайвих питань просто не буде. |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: неділя, 26 лютого, 2006 13:30 Тема повідомлення: Re: Не скажіть... |
|
|
agbond написав: | чому ж не написати в базі так: стан прийнятий в ремонт/підлягяє списанню/завернутий нафіг назад зі штрафом . Якщо товар в сервісі, то написати - там-то і там-то, номер замовлення(чи який інший ID), орієнтовний термін виконання. Все. До вас зайвих питань просто не буде. |
Робимо...
Поки що доробили стан зборки системного блоку, скоро буде стан гарантії.
Дякую за пораду. |
|
Догори |
|
|
nick Newbie
З нами з: 23.02.06 Повідомлень: 2 Звідки: Lviv
|
Написане: вівторок, 28 лютого, 2006 21:07 Тема повідомлення: Гарантія |
|
|
Це Микола з Юнікома.
Ціну на колонки виправили.
Дякую. _________________ Nick |
|
Догори |
|
|
Bronya Newbie
З нами з: 03.04.06 Повідомлень: 3 Звідки: Дубно
|
Написане: понеділок, 03 квітня, 2006 18:42 Тема повідомлення: |
|
|
Недавно потрібно було повернути вінт, який в прайсі називається
"HDD 80Gb WD 7200 Caviar SATA JD 8Mb", а насправді являється вінчестером стандарту SATAII і до вибраної мамки не підійшов. Після встановлення в корпус на боку трішки здерлась фарба(важко вставити вінт в корпус не лишивши ніяких слідів), а в гарантійному відділі виявилось, що з таким дефектом він поверненню і гарантії не підлягає.
До гарантійного відділу претензій не маю, оскільки розумію, що то залежить не від них, а від постачальника.
Але хотілося б знати, чи така сама лажа з іншими фірмами, які виробляють вінти і які з фірм найменше доколупуються до такого роду дефектів. І прохання виправити в прайсі цю позицію, щоб народ не путався.
Дякую, чекаю відповіді. |
|
Догори |
|
|
Lesko Junior Member
З нами з: 23.02.06 Повідомлень: 22 Звідки: Ternopil
|
Написане: вівторок, 04 квітня, 2006 11:07 Тема повідомлення: |
|
|
Гарантія діло хитре
Стосовно так званих "списань" то до гарантійки, мені здається, взагалі не повинно бути претензій, бо списують все що можна по максимуму щоб догодити клієнту.
А от по вінтах і т.д. (тобто по сумісності запчастин) в прайсі все не можливо вказати, мав подібні проблеми - память НЦП не працює нормально на материнках АСРОК з інтегрованим відео (здається 915 чіп- точно вже непамятаю), що поробиш зато і береться гроші за компутер а не за комплектуючі.Ризикувати треба і своїми фінансами а не тільки рідного НЕО. А стосовно вінта САТА2 під стару материнку (з САТА1) там мають бути джампери котрі обмежують швидкість і більшість вінтів працює нормально, хоча за конкретну модель нічого сказати неможу. |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: вівторок, 04 квітня, 2006 16:17 Тема повідомлення: |
|
|
Bronya написав: | а насправді являється вінчестером стандарту SATAII
|
Наскільки мені відомо, SATA2 ще офіційно не прийнятий і кожен як хоче, так і називає. Тому варта звіряти специфікації комплектуючих при підборі.
Bronya написав: |
До гарантійного відділу претензій не маю, оскільки розумію, що то залежить не від них, а від постачальника.
Але хотілося б знати, чи така сама лажа з іншими фірмами, які виробляють вінти і які з фірм найменше доколупуються до такого роду дефектів.
|
Я думаю, це стосується усіх виробників. На склад такий хард вже не повернеш, бо його ніхто не захоче брати. Якщо б це був гарантійний випадок і гермопломба ціла - мають прийняти.
Bronya написав: |
І прохання виправити в прайсі цю позицію, щоб народ не путався.
|
Переважно ті назви створюють менеджери по закупкам згідно накладних постачальника. Постачальник - згідно документів виробника... |
|
Догори |
|
|
kosan Newbie
З нами з: 15.06.06 Повідомлень: 1
|
Написане: четвер, 15 червня, 2006 13:37 Тема повідомлення: |
|
|
День добрий! Напряму з НЕО працюю зовсім недавно , але компи збираю 3 роки, на цьому тижні виникла проблема, взяв мамку NF.. SLI (самі розумієте не дуже дешева) після кількох підключені в наглу згорів мікрик біля CPU FAN, відповідно кулер від нього працювати не в змозі. Буває (подумав я) і з чистою совістю поніс в гарантію , а там мені "погорівше гарантії не підлягає", але я правильно все підключив, відповідь "бувають і такі що ДДР2 в ДДР запхають" Питання? Чому відмовили в гарантії якщо нема ознак насильницького падключення материнки , окрім способу описаному в інструкції???? |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: понеділок, 19 червня, 2006 13:19 Тема повідомлення: |
|
|
kosan написав: | Питання? Чому відмовили в гарантії якщо нема ознак насильницького падключення материнки , окрім способу описаному в інструкції???? |
Правила гарантії встановлює вендор. Якщо на платі є сліди "горіння", визначити, чи все було зроблено вірно, неможливо. Бувають виключення, коли якусь партію відбраковують. Але доволі рідко... |
|
Догори |
|
|
DSS_TroY Junior Member
З нами з: 03.08.06 Повідомлень: 37 Звідки: Хмельницкий
|
Написане: четвер, 31 серпня, 2006 10:43 Тема повідомлення: |
|
|
Питання: як розуміти написи на листах з гарантійного відділу, коли в талиці. що зліва, в графі "Списати:" (а також, в листі від Морфеуса вказано, що підлягає списанню) написано "Підлягає списанню", але материнка повертається і внизу, біля скарги, пишуть "ОК"?
То списано, чи ОК?
Щось не розумію...
Визначтесь панове... |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: четвер, 31 серпня, 2006 11:01 Тема повідомлення: |
|
|
DSS_TroY написав: | Питання: як розуміти написи на листах з гарантійного відділу, коли в талиці. що зліва, в графі "Списати:" (а також, в листі від Морфеуса вказано, що підлягає списанню) написано "Підлягає списанню", але материнка повертається і внизу, біля скарги, пишуть "ОК"?
То списано, чи ОК?
Щось не розумію...
Визначтесь панове... |
Статус "ОК" поки що не передбачений, статус "Підлягає списанню" встановлюється по замочуванню. Орієнтуйтесь по балансу. Додаткові статуси спробуємо додати. |
|
Догори |
|
|
|
|
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете голосувати у цьому форумі
|
|