www.neoservice.ua Форум Нео
Форум підтримки клієнтів та дилерів
 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Гарантія
Перейти до сторінки 1, 2  далі
 
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Гарантія
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
admin
Site Admin


З нами з: 03.10.02
Повідомлень: 31

ПовідомленняНаписане: четвер, 12 січня, 2006 11:20    Тема повідомлення: Гарантія Відповісти цитуючи

Тут висловлюємось щодо якості роботи Гарантійного відділу
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
nick
Newbie


З нами з: 23.02.06
Повідомлень: 2
Звідки: Lviv

ПовідомленняНаписане: четвер, 23 лютого, 2006 02:01    Тема повідомлення: Приколи гарантії Відповісти цитуючи

Це Микола з UNICOM. Давно, від часу створення працюємо з Нео. У принципі, в основному були задоволені гарантійним обслуговуванням. Однак останнім часом почалися якість приколи. Для прикладу, взяли нещодавно дорогі колонки Logitech, і у них виявилася провалена морда. Через день завезли на сервіс. Оскільки клієнту требу було віддати товар терміново (подарунок на день варення) виписали інші. Попередні колонки поремонтували і списали ... на 3 у.о. дешевше. Це при тому, що колонки взагалі не юзалися і зі складу були браковані. Сваритися і щось доказувати на сервісі виявилося марним. Таким чином, попали в 3 у.о. + два рази їздили на таксо за тим самим товаром + на таксо відвозили. Після цього зареклися брати на НЕО дорогі колонки.
_________________
Nick
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відвідати сайт учасника
Rombik
Newbie


З нами з: 23.02.06
Повідомлень: 5
Звідки: Lviv (Neo)

ПовідомленняНаписане: четвер, 23 лютого, 2006 14:30    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Доброго Дня, Микола.
Справді, була така ситуація, правда з колонками Люксеон.
Ціна була занижена не спеціально, а по недогляду нашого прийомщика, Богдана. Ціну виправлено. Про це можна було б сказати на прийомці, а не писати в форум Wink Не памятаю щоб такі питання вирішувалися криками і скандалами. Тим більше, не практикуємо повернення товару (битого чи з заводським браком) з мінусуванням якихось коштів.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
agbond
Junior Member


З нами з: 21.11.05
Повідомлень: 23
Звідки: Хмельницький

ПовідомленняНаписане: п'ятниця, 24 лютого, 2006 22:30    Тема повідомлення: про гарантію... Відповісти цитуючи

Слова Ромбіка про повернення браку без мінусування - можу підтвердити на всі сто Exclamation . Мені приїхав (в інше місто, доречі, за 300 км) тріснутий монік, при чому по коробці було майже не видно - а виявилось лише при розпакуванні перед клієнтом. Гроші вернули на баланс. За це дякую.
Однак до варантійників всеж є питання Question . Вважаю за необхідно зробити клієнтам доступ до бази зі станом заліза на гарантії. Навіщо нам дзвонити/писати в мейл/писати в аську і відволікати людей від роботи. Сайт буде інформативнішим а сервіс кращім.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
Rombik
Newbie


З нами з: 23.02.06
Повідомлень: 5
Звідки: Lviv (Neo)

ПовідомленняНаписане: субота, 25 лютого, 2006 10:30    Тема повідомлення: Re: про гарантію... Відповісти цитуючи

agbond написав:

Однак до варантійників всеж є питання Question . Вважаю за необхідно зробити клієнтам доступ до бази зі станом заліза на гарантії. Навіщо нам дзвонити/писати в мейл/писати в аську і відволікати людей від роботи. Сайт буде інформативнішим а сервіс кращім.


Така річ, як звіт по стану ремонту, була б доречною якби всі комплектуючі , які ми приймаємо на ремонт ми самі же ж і ремонтували б. А так як більшість авторизованих сервісів розкидані по Україні (Львів, Київ - Samsung, LG, Mustek, APC, Asus, HP...) то ми більшість речей просто передаємо в ці майстерні. Відповідно всю інформацію, яку ви могли б бачити в нас в такому звіті - це : 1.прийнято в ремонт, 2.передано в СЦ, 3.відремонтовано, шо ви і так знаєте, в принципі, тому що як тільки товар приїзджає відремонтований - він одразу виписується (і в випадку іногородніх клієнтів ставиться на відправку клієнту). Якщо ж брати до уваги звіт по таким речам які не ремонтуються, а просто замінюються то це ви також можете бачити в свому балансі на протязі трьох днів (бувають виключення коли річ потребує більш детальної перевірки, тоді може бути на протязі 5-6 днів).
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
agbond
Junior Member


З нами з: 21.11.05
Повідомлень: 23
Звідки: Хмельницький

ПовідомленняНаписане: субота, 25 лютого, 2006 22:18    Тема повідомлення: Не скажіть... Відповісти цитуючи

То що ви їх передаєте далі - цілком зрозуміло, однак зрозумійте і ви - такий стан речей, що передане в ремонт обладнання щезає на місяць і нема жодної відомості навіть про строки ремонту - не всіх клієнтів влаштовує. От наприклад мій фотік, який був переданий вам на ремонт, я відслідковував безпосередньо на ЮГКонтракті - то чому ж не написати в базі так: стан прийнятий в ремонт/підлягяє списанню/завернутий нафіг назад зі штрафом Smile. Якщо товар в сервісі, то написати - там-то і там-то, номер замовлення(чи який інший ID), орієнтовний термін виконання. Все. До вас зайвих питань просто не буде.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: неділя, 26 лютого, 2006 13:30    Тема повідомлення: Re: Не скажіть... Відповісти цитуючи

agbond написав:
чому ж не написати в базі так: стан прийнятий в ремонт/підлягяє списанню/завернутий нафіг назад зі штрафом Smile. Якщо товар в сервісі, то написати - там-то і там-то, номер замовлення(чи який інший ID), орієнтовний термін виконання. Все. До вас зайвих питань просто не буде.


Робимо...
Поки що доробили стан зборки системного блоку, скоро буде стан гарантії.
Дякую за пораду. Smile
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
nick
Newbie


З нами з: 23.02.06
Повідомлень: 2
Звідки: Lviv

ПовідомленняНаписане: вівторок, 28 лютого, 2006 21:07    Тема повідомлення: Гарантія Відповісти цитуючи

Це Микола з Юнікома.
Ціну на колонки виправили.
Дякую.
_________________
Nick
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відвідати сайт учасника
Bronya
Newbie


З нами з: 03.04.06
Повідомлень: 3
Звідки: Дубно

ПовідомленняНаписане: понеділок, 03 квітня, 2006 18:42    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Недавно потрібно було повернути вінт, який в прайсі називається
"HDD 80Gb WD 7200 Caviar SATA JD 8Mb", а насправді являється вінчестером стандарту SATAII і до вибраної мамки не підійшов. Після встановлення в корпус на боку трішки здерлась фарба(важко вставити вінт в корпус не лишивши ніяких слідів), а в гарантійному відділі виявилось, що з таким дефектом він поверненню і гарантії не підлягає.
До гарантійного відділу претензій не маю, оскільки розумію, що то залежить не від них, а від постачальника.
Але хотілося б знати, чи така сама лажа з іншими фірмами, які виробляють вінти і які з фірм найменше доколупуються до такого роду дефектів. І прохання виправити в прайсі цю позицію, щоб народ не путався.
Дякую, чекаю відповіді.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
Lesko
Junior Member


З нами з: 23.02.06
Повідомлень: 22
Звідки: Ternopil

ПовідомленняНаписане: вівторок, 04 квітня, 2006 11:07    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Гарантія діло хитреSmile
Стосовно так званих "списань" то до гарантійки, мені здається, взагалі не повинно бути претензій, бо списують все що можна по максимуму щоб догодити клієнту.
А от по вінтах і т.д. (тобто по сумісності запчастин) в прайсі все не можливо вказати, мав подібні проблеми - память НЦП не працює нормально на материнках АСРОК з інтегрованим відео (здається 915 чіп- точно вже непамятаю), що поробиш зато і береться гроші за компутерSmile а не за комплектуючі.Ризикувати треба і своїми фінансами а не тільки рідного НЕОSmile. А стосовно вінта САТА2 під стару материнку (з САТА1) там мають бути джампери котрі обмежують швидкість і більшість вінтів працює нормально, хоча за конкретну модель нічого сказати неможу.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: вівторок, 04 квітня, 2006 16:17    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Bronya написав:
а насправді являється вінчестером стандарту SATAII

Наскільки мені відомо, SATA2 ще офіційно не прийнятий і кожен як хоче, так і називає. Тому варта звіряти специфікації комплектуючих при підборі.
Bronya написав:

До гарантійного відділу претензій не маю, оскільки розумію, що то залежить не від них, а від постачальника.
Але хотілося б знати, чи така сама лажа з іншими фірмами, які виробляють вінти і які з фірм найменше доколупуються до такого роду дефектів.

Я думаю, це стосується усіх виробників. На склад такий хард вже не повернеш, бо його ніхто не захоче брати. Якщо б це був гарантійний випадок і гермопломба ціла - мають прийняти.

Bronya написав:

І прохання виправити в прайсі цю позицію, щоб народ не путався.

Переважно ті назви створюють менеджери по закупкам згідно накладних постачальника. Постачальник - згідно документів виробника...
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
kosan
Newbie


З нами з: 15.06.06
Повідомлень: 1

ПовідомленняНаписане: четвер, 15 червня, 2006 13:37    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

День добрий! Напряму з НЕО працюю зовсім недавно , але компи збираю 3 роки, на цьому тижні виникла проблема, взяв мамку NF.. SLI (самі розумієте не дуже дешева) після кількох підключені в наглу згорів мікрик біля CPU FAN, відповідно кулер від нього працювати не в змозі. Буває (подумав я) і з чистою совістю поніс в гарантію , а там мені "погорівше гарантії не підлягає", але я правильно все підключив, відповідь "бувають і такі що ДДР2 в ДДР запхають" Питання? Чому відмовили в гарантії якщо нема ознак насильницького падключення материнки , окрім способу описаному в інструкції???? Question Wink
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: понеділок, 19 червня, 2006 13:19    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

kosan написав:
Питання? Чому відмовили в гарантії якщо нема ознак насильницького падключення материнки , окрім способу описаному в інструкції???? Question Wink

Правила гарантії встановлює вендор. Якщо на платі є сліди "горіння", визначити, чи все було зроблено вірно, неможливо. Бувають виключення, коли якусь партію відбраковують. Але доволі рідко...
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
DSS_TroY
Junior Member


З нами з: 03.08.06
Повідомлень: 37
Звідки: Хмельницкий

ПовідомленняНаписане: четвер, 31 серпня, 2006 10:43    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Питання: як розуміти написи на листах з гарантійного відділу, коли в талиці. що зліва, в графі "Списати:" (а також, в листі від Морфеуса вказано, що підлягає списанню) написано "Підлягає списанню", але материнка повертається і внизу, біля скарги, пишуть "ОК"?

То списано, чи ОК?

Щось не розумію...

Визначтесь панове...
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відвідати сайт учасника
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: четвер, 31 серпня, 2006 11:01    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

DSS_TroY написав:
Питання: як розуміти написи на листах з гарантійного відділу, коли в талиці. що зліва, в графі "Списати:" (а також, в листі від Морфеуса вказано, що підлягає списанню) написано "Підлягає списанню", але материнка повертається і внизу, біля скарги, пишуть "ОК"?

То списано, чи ОК?

Щось не розумію...

Визначтесь панове...

Статус "ОК" поки що не передбачений, статус "Підлягає списанню" встановлюється по замочуванню. Орієнтуйтесь по балансу. Додаткові статуси спробуємо додати.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
Показувати:   
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Гарантія Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Перейти до сторінки 1, 2  далі
Сторінка 1 з 2

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Ukrainian translation © 2005-2006 Serhiy Novosad