www.neoservice.ua Форум Нео
Форум підтримки клієнтів та дилерів
 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Відділ продажу

 
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Відділ продажу
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
admin
Site Admin


З нами з: 03.10.02
Повідомлень: 31

ПовідомленняНаписане: четвер, 12 січня, 2006 11:23    Тема повідомлення: Відділ продажу Відповісти цитуючи

Тут висловлюємось щодо якості роботи Відділу продажу
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
Crazy_lviv
Newbie


З нами з: 27.05.06
Повідомлень: 6

ПовідомленняНаписане: субота, 27 травня, 2006 13:58    Тема повідомлення: провінційні історії Відповісти цитуючи

Провінційні історії

Я живу у провінційному місті Львові. “Чому провінційному?” - обуритеся Ви. Справді, ціни у нас практично не відрізняються від столичних, боротьба за владу майже одинакова, жителі пишаються пропискою і тут і там. Історичних пам'яток досить не на один десяток і більших міст світу, більшість населення привітні і люб'язні, сервіс одинаковий... Стоп! На цьому місці докладніше...
Я – працівник однієї львівської комп'ютерної фірми. Якщо ставити аналогії зі Львовом та Києвом, то наше ТзОВ порівняно з відомою на всю Україну фірмою “Неосервіс” - як Брюховичі та Париж. Величезні об'єми продаж, павутина партнерів, розкидана не тільки по Україні, розкручена Марка – все це ставить “Неосервіс” на кілька щаблів вище від нашої невеличкої фірми. Проте, як ще зовсім недавно звучало якщо не на Майдані (хто був), то у наших серцях (хто не зміг) - “Разом нас багато!”. Підозрюю, що організацій, подібних до моєї, у Львові та області є немало. Переважна більшість із них працюють зі львівськими же постачальниками, солідними та перевіреними (котрих, як на провінцію, не так вже й мало, - як мінімум 5).
Можу твердо сказати, що Нео (ласкаво-зменшувальне від “Неосервіс”) - перевірений партнер. Ще з часів їхньої тісняви на вул. кн. Романа (а це, як кажуть в народі, “Уже строк!”) наша фірма має у “Неосервісі” відкритий власний баланс. Поступово збільшувалось Нео, намагалися те ж робити й ми. Мушу привітати дирекцію “Неосервісу” - вони насправді неабиякі фахівці своєї справи, зуміли поряд з вірною тенденцією розвитку забезпечити професійними працівниками безперервний приплив парнерів і, таким чином, збільшення доходів внаслідок збільшення реалізації товару.
Чому працюємо переважно з Нео (“переважно” – тому що співпрацюємо ми з багатьма, львівськими зокрема, постачальниками)? Плюси Нео – відмінна організація роботи, професійний інтелігентний колектив. Не ціни, ні. Ціни тут, як і у прайсах інших постачальників, дещо інтегровані – щось дешевше, інше дорожче. Тому для того, щоби завоювати довіру клієнтів, потрібно враховувати вже інші фактори – персонал (безпосередня робота з клієнтами), прайс (зручність користування, наповненість, гнучкість, оперативність), розташування (віддаленість складу, зручність доїзду на транспорті) і т.д. і т.п.
Я проаналізував питання такої нашої тривалої співпраці з Нео. Першочерговою причиною є, як це не дивно, звичка. Взагалі, співпраця між фірмами дещо схожа на шлюб – спочатку багато обіцянок, кохання (трохи загнув, м'якше було б написати “взаємна любов”), потім одруження, далі Медовий місяць (у нашому випадку – великі об'єми реалізації), після чого наступає Звичка. І якщо все всіх влаштовує – живуть вони разом довго і щасливо... Або ж настає черга розлучення. І знову по-новому – новий шлюб (фірма) і так далі.
Наша співпраця з Нео вже давно переросла у Звичку. І вже від постачальника залежить, чи буде вона тривалою. Адже клієнти Нео – як лакмус. Якщо нам добре – і їм непогано. Якщо ж Нео добре – зовсім не факт, що нам благодать...
Багато можна було б ще продовжувати розвивати тему точкового покращення роботи Нео (повірте, я маю право стверджувати, що в загальному Нео на голову вище від інших, львівських, конкурентів – все пізнається в порівнянні), але хочу зупинитися на головному – на роботі ГАРАНТІЙНОГО ВІДДІЛУ.
Як би не намагалися продавати товар менеджери, які б не були низькі ціни, як би мило не посміхалися до Вас складовщики, коли забираєте виписане – все це ніщо порівняно з бездоганною організацією роботи ГАРАНТІЙНОГО ВІДДІЛУ.
Ми, дрібні фірми, є лише посередниками між кінцевим покупцем та постачальником. Тобто, всю відповідальність за гарантію перед клієнтом беремо на себе ми, а Нео ж перепадають зобов'язання перед НАМИ. Різницю відчуваєте? Знервований клієнт вимагає повернути йому товар чи гроші, але ж, коли хтось з ВАШИХ працівників біжить стрімголов у гарантійний відділ Нео по той злощасний товар, то... Все вірно. Там всі друзі, всі “корєша”, на них не покричиш, не “покачаєш права” - колєги. Вони професійно пояснять, що “ще, на жаль, немає”, ти зрозуміло кивнеш головою, і повертаєшся, обдумуючи, як би “розвести” клієнта ще на кілька днів відтермінування....
Це не робота, друзі. Ми, посередники, роздрібні продавці, підкоряємося Законам. У яких чорним по білому записано - “ДВОТИЖНЕВИЙ ТЕРМІН ГАРАНТІЇ”. Я вже мовчу про підмінний фонд... Так, згоден, деякі речі одразу списуються, гроші лягають на баланс – зручно. На дещо ж гарантія може тривати місяць-півтора. Поясніть мені, що нам чинити з клієнтом? Як йому пояснити те, що гарантійний ремонт буде тривати не максимум два тижні, а МІСЯЦЬ?? А, цілком можливо, і більше... Набридли такі справи. Набридло віддавати з власної кишені гроші за новий товар (негоже підводити власного клієнта), набридло дочекатися гарантійного такого ж товару і ламати голову – що ж тепер з цим барахлом робити? І мовчки спостерігати за тим, як Нео підводить у той же час свого клієнта – тобто, нас...
Приклади? Є. Візьмемо хоча б останню нашу епопею з ДВД-програвачем Xoro. Перша поломка у ньому сталася після першого місяця експлуатації. Клієнт чемно приніс нам, ми одразу ж перекинули на Нео. “Чекайте...”. Що ж, зрозуміло. Два тижні - “ще немає”. Клієнт набурмосився, але пообіцяв почекати (то ще непоганий варіант. Бувають, і то часто, такі, які і двох тижнів не хочуть чекати, а після цього терміну і слухати тебе не хочуть, зрештою, мають рацію). ...Пройшов місяць. “Є!” - одного дня радісно відповів у слухавку працівник Нео. “Приходьте пообіді, вже є,” - радісно передзвонили ми клієнту (взяли у нього номер телефону, так як набридли як йому щоденні дзвінки спочатку з проханнями, а потім з погрозами, так і нам остогидло вигадувати щоразу нові дати появи у нас гарантійного товару). Так і розійшлися....
...Рівно на три дні. Знервований клієнт знову вривається до нас з триклятим Xoro. “Половину дисків читає. Каретка то виїжджає, то ні...” і т.д. і т.п. Знову деяка кількість нервових клітин відійшли у небуття, і знову побігли на Нео...
...І знову та ж історія. Відмінність лише у тому, що, цінуючи власних клієнтів, через два відведених Законом тижні, не дочекавшись від Нео хороших новин, ми поступили як порядна фірма – купили вже в ІНШОГО постачальника такий же ДВД-плеєр і віддали його клієнту. “Наш постачальник поміняв Вам на новий,” - скромно ЗБРЕХАЛИ ми клієнту.
Нещодавно одержали від Нео гарантійний Xoro. Від здачі плеєра на гарантію до отримання пройшло ПІВТОРИ місяці! І що нам тепер з цим плеєром робить? Поставити на продаж? Немає товарного вигляду, та й не працює він, як повинен. Віднести ще раз на гарантію? Протримають два місяці, потім ще два, аж поки не вийде гарантійний термін. І буде у нас стильна підставка для вазонів!
Жарти жартами, але тепер у нас вимальовується подібна ситуація з цифровиком Olympus. Його поки на гарантії тримають три тижні, але цього разу клієнт більш нетерплячий...

Виникають питання:
1.Чому Нео забирає відсотки за протермінування платежів, і не повертає збитки за перевищення терміну гарантійного ремонту?
2.Чому б не створити на сайті інтерактивний гарантійний відділ, де б така фірма як наша мала змогу особисто контролювати перебіг ремонту, і володіти інформацією?
3.Чому київські постачальники вчасно, навіть з урахуванням дороги, розраховуються з клієнтами по гарантії, якщо ж ні, надають підмінний фонд?

.... Тому що ми – периферія. Тому й сервіс неоднаковий. Жодна, повторюю, жодна фірма-постачальник у Львові не доросла ще до НОРМАЛЬНОГО гарантійного обслуговування клієнтів. Дуже б хотілося, щоби в майбутньому я міг на цьому ж форумі написати – Нео – перші у Львові. І зовсім ми не провінція...

P.S.
Насамкінець хотілося б розповісти про майже анекдотичну історію, хоча мені тоді смішно зовсім не було. Ця історія стосується лише окремого менеджера Нео, хотів би, щоб через нього не падала тінь на цілу команду професіоналів та просто хороших людей, які працюють менеджерами, і, фактично, є ЛИЦЕМ компанії.
Нещодавно хороші знайомі замовили у нас відеокамеру. На Нео вона була в наявності, і, хоча ціна не видавалася надзвичайною, час підтискав, тож було вирішено брати саме там. Звернулися до одного менеджера (поки обійдуся без імен). Ціна була для нас 378. Розмова проходила через аську:

Закинь в резерв відеокамеру.
Якщо маєш можливість, скинь троха ціну. Це для знайомих.
--
Ти не в ту сторону ціну зменшив.
у мене в прайсі вартує 378, а ти поставив 388
--
так ти не казав в яку сторону
а я жереб кинув
--
за кіко реально віддаш?
--
388
подорожчали після обіду
--
це жарт? Сподіваюсь....

Ось така розмова. Бігом скачую свіженький прайс, дивуючись, чого б це подорожчали на 10!, ще й за пів-дня, шукаю – та ні, та ж ціна, 378...
У кінці-кінців, виписав нам інший менеджер, за 376...

...Ми не діти, дитячі жарти закінчились, працюємо з людьми, як Нео, так і ми. Цікаво, чи так довго і, вважаю, вдало ми б конкурували на комп'ютерному ринку Львова при такому ставленні до власних клієнтів і таких “жартів”? Питання риторичне...

P.P.S.
Сподіваюся, дрібні непорозуміння не дадуть завмерти нашій співпраці, і такий велетень, як “Неосервіс”, таки буде звертати увагу на побажання тої дрібноти, яка, незважаючи ні на що, терпеливо чекає черги...
...на те, щоби поставити товар у резерв (намагаюся зробити це за допомогою аськи, я ж ПОВАЖАЮ важку роботу менеджерів, і не сідаю їм на вуха через телефон;
...на те, щоб виписати товар (до вищеописаного менеджера намагаюсь не потрапляти, шкода, до нього практично черг не буває, чого б це)? Причому у менеджера виписую товар максимум п'ять хвилин (я ж ПОВАЖАЮ колєг, які стоять позаду мене у черзі, тому просто виписую резерв);
...на те, щоб одержати товар (спокійно очікую, я ж ПОВАЖАЮ важку роботу тих, хто видає товар)....

От коли різні дрібнички не будуть псувати нам настрій, коли нормальна робота гарантійного відділу буде підкріплена ВСІМ колективом менеджерів, коли Нео навчить своїх клієнтів КУЛЬТУРИ оформлення та одержання товару та навчиться ПРИСЛУХАТИСЯ до побажань клієнтів – лише тоді я впевнено зможу заявити – Нео – НАЙКРАЩІ у Львові.

Ігор Лукашевський
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: понеділок, 29 травня, 2006 11:20    Тема повідомлення: Re: провінційні історії Відповісти цитуючи

Crazy_lviv написав:
Провінційні історії

Я живу у провінційному місті Львові. “Чому провінційному?” - обуритеся Ви.
...
Ігор Лукашевський


Через те, що в повідомленні є питання, що стосуються не тільки цієї гілки, прошу відповіді писати в основному форумі: http://forum.neoservice.ua/viewtopic.php?t=92 , де автор розмістив копію.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
m_admin
Newbie


З нами з: 02.12.05
Повідомлень: 8
Звідки: з України

ПовідомленняНаписане: вівторок, 30 травня, 2006 11:18    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Відділ продажу найкраще працює у всьому НЕО Very Happy !!! Треба розмістити голосування на звання найкращого менеджера в НЕО!! Я б голосував за Романа В. і Наталку Т. (доречі куда вона подівалася??? Crying or Very sad )
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відвідати сайт учасника
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: вівторок, 30 травня, 2006 12:29    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

m_admin написав:
Наталку Т. (доречі куда вона подівалася??? Crying or Very sad )

Відпочиває Smile
Скоро повернеться.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
Lesko
Junior Member


З нами з: 23.02.06
Повідомлень: 22
Звідки: Ternopil

ПовідомленняНаписане: п'ятниця, 02 червня, 2006 12:47    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Голосування це цікаво (стосвно менеджерів), але воно буде дуже суб'єктивним, адже я , наприклад, працюю з двома менеджерами, а інших майже не знаю. Так само у кожного свій менеджер.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
Показувати:   
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Відділ продажу Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Ukrainian translation © 2005-2006 Serhiy Novosad