www.neoservice.ua Форум Нео
Форум підтримки клієнтів та дилерів
 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Склад

 
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Склад
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
admin
Site Admin


З нами з: 03.10.02
Повідомлень: 31

ПовідомленняНаписане: четвер, 12 січня, 2006 11:24    Тема повідомлення: Склад Відповісти цитуючи

Тут висловлюємось щодо якості роботи складу
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail
french
Newbie


З нами з: 14.05.06
Повідомлень: 5
Звідки: Львів

ПовідомленняНаписане: неділя, 14 травня, 2006 10:40    Тема повідомлення: Тема Відповісти цитуючи

1) Склад працює нормально. Але якщо великі закази формувалися в задній половині, а дрібніші спереду, то можна було б розгрузити чергу на складі. Так як зараз літо (мертвий сезон), то це не актуально.
2) Працівники складу повинні нормально реагуати на прохання клієнта видрукувати Гарантійний талон. Взагалі би взяти за правило друкувати гарантійку, якщо є хоч 1 серійний номер. Собівартість 5 коп. - Idea А не випрошувати як милостиню.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: неділя, 14 травня, 2006 21:35    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Дякуємо, прийняли до уваги.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
m_admin
Newbie


З нами з: 02.12.05
Повідомлень: 8
Звідки: з України

ПовідомленняНаписане: вівторок, 30 травня, 2006 11:11    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

дійсно щодо друку гарантійки то це ВЕЛИКА проблема! Вічна проблема принтер поломаний ... І в загалі коли кажеш точніше просиш роздрукувати гарантійку, то дивляться на тебе як ворога народу і провокатора,,або взагалі роблять вигляд, що вони тебе не чують.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відвідати сайт учасника
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: вівторок, 30 травня, 2006 12:34    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Прийняли до уваги...

Чи обов"язково гарантійка має бути на папері? Чи влаштує в електронному вигляді? Скажімо, після проведення складом накладної - гарантійка автоматом відправляється на пошту.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
Lesko
Junior Member


З нами з: 23.02.06
Повідомлень: 22
Звідки: Ternopil

ПовідомленняНаписане: п'ятниця, 02 червня, 2006 12:35    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

А можна запитання? А навіщо гарантійки? Я без них вже скільки років живуSmile Все ж в базі записано.

2 maкko: Чи варто просити гарантійні на кожну поставку ?
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
cpu
Newbie


З нами з: 03.06.06
Повідомлень: 1

ПовідомленняНаписане: субота, 03 червня, 2006 14:23    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

marko написав:
Прийняли до уваги...

Чи обов"язково гарантійка має бути на папері? Чи влаштує в електронному вигляді? Скажімо, після проведення складом накладної - гарантійка автоматом відправляється на пошту.


це було б взагалі чудово, коли б серійні номера відправлялись по пошті. інколи автоматом забуваєш попросити гарантійку.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: вівторок, 06 червня, 2006 00:26    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Lesko написав:
А можна запитання? А навіщо гарантійки? Я без них вже скільки років живуSmile Все ж в базі записано.

2 maкko: Чи варто просити гарантійні на кожну поставку ?

Я взагалі-то теж не дуже рохзумію навіщо той папір. Усі номери дійсно в базі. Ну звичайно можна припустити, що на серверну Нео впаде метеорит і знищить базу... Та навіть в цьому разі інформацію буде відновлено з резервної копії. Але мати папір - Ваше право...
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: вівторок, 06 червня, 2006 00:27    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

cpu написав:
це було б взагалі чудово, коли б серійні номера відправлялись по пошті. інколи автоматом забуваєш попросити гарантійку.

працюємо над цим
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
vovchik
Newbie


З нами з: 09.10.06
Повідомлень: 2

ПовідомленняНаписане: понеділок, 09 жовтня, 2006 11:03    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

У вас гарна якість роботи... шеб трошки збільшити пропускну здатність, бо дуууже дістали ті черги, зробіть шось з цим.... ТЕРЯЄМ ВРЕМЯ Wink
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
Показувати:   
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Склад Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Ukrainian translation © 2005-2006 Serhiy Novosad