Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
admin Site Admin
З нами з: 03.10.02 Повідомлень: 31
|
Написане: четвер, 12 січня, 2006 11:24 Тема повідомлення: Склад |
|
|
Тут висловлюємось щодо якості роботи складу |
|
Догори |
|
|
french Newbie
З нами з: 14.05.06 Повідомлень: 5 Звідки: Львів
|
Написане: неділя, 14 травня, 2006 10:40 Тема повідомлення: Тема |
|
|
1) Склад працює нормально. Але якщо великі закази формувалися в задній половині, а дрібніші спереду, то можна було б розгрузити чергу на складі. Так як зараз літо (мертвий сезон), то це не актуально.
2) Працівники складу повинні нормально реагуати на прохання клієнта видрукувати Гарантійний талон. Взагалі би взяти за правило друкувати гарантійку, якщо є хоч 1 серійний номер. Собівартість 5 коп. - А не випрошувати як милостиню. |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: неділя, 14 травня, 2006 21:35 Тема повідомлення: |
|
|
Дякуємо, прийняли до уваги. |
|
Догори |
|
|
m_admin Newbie
З нами з: 02.12.05 Повідомлень: 8 Звідки: з України
|
Написане: вівторок, 30 травня, 2006 11:11 Тема повідомлення: |
|
|
дійсно щодо друку гарантійки то це ВЕЛИКА проблема! Вічна проблема принтер поломаний ... І в загалі коли кажеш точніше просиш роздрукувати гарантійку, то дивляться на тебе як ворога народу і провокатора,,або взагалі роблять вигляд, що вони тебе не чують. |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: вівторок, 30 травня, 2006 12:34 Тема повідомлення: |
|
|
Прийняли до уваги...
Чи обов"язково гарантійка має бути на папері? Чи влаштує в електронному вигляді? Скажімо, після проведення складом накладної - гарантійка автоматом відправляється на пошту. |
|
Догори |
|
|
Lesko Junior Member
З нами з: 23.02.06 Повідомлень: 22 Звідки: Ternopil
|
Написане: п'ятниця, 02 червня, 2006 12:35 Тема повідомлення: |
|
|
А можна запитання? А навіщо гарантійки? Я без них вже скільки років живу Все ж в базі записано.
2 maкko: Чи варто просити гарантійні на кожну поставку ? |
|
Догори |
|
|
cpu Newbie
З нами з: 03.06.06 Повідомлень: 1
|
Написане: субота, 03 червня, 2006 14:23 Тема повідомлення: |
|
|
marko написав: | Прийняли до уваги...
Чи обов"язково гарантійка має бути на папері? Чи влаштує в електронному вигляді? Скажімо, після проведення складом накладної - гарантійка автоматом відправляється на пошту. |
це було б взагалі чудово, коли б серійні номера відправлялись по пошті. інколи автоматом забуваєш попросити гарантійку. |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: вівторок, 06 червня, 2006 00:26 Тема повідомлення: |
|
|
Lesko написав: | А можна запитання? А навіщо гарантійки? Я без них вже скільки років живу Все ж в базі записано.
2 maкko: Чи варто просити гарантійні на кожну поставку ? |
Я взагалі-то теж не дуже рохзумію навіщо той папір. Усі номери дійсно в базі. Ну звичайно можна припустити, що на серверну Нео впаде метеорит і знищить базу... Та навіть в цьому разі інформацію буде відновлено з резервної копії. Але мати папір - Ваше право... |
|
Догори |
|
|
marko Member
З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
|
Написане: вівторок, 06 червня, 2006 00:27 Тема повідомлення: |
|
|
cpu написав: | це було б взагалі чудово, коли б серійні номера відправлялись по пошті. інколи автоматом забуваєш попросити гарантійку. |
працюємо над цим |
|
Догори |
|
|
vovchik Newbie
З нами з: 09.10.06 Повідомлень: 2
|
Написане: понеділок, 09 жовтня, 2006 11:03 Тема повідомлення: |
|
|
У вас гарна якість роботи... шеб трошки збільшити пропускну здатність, бо дуууже дістали ті черги, зробіть шось з цим.... ТЕРЯЄМ ВРЕМЯ |
|
Догори |
|
|
|