www.neoservice.ua Форум Нео
Форум підтримки клієнтів та дилерів
 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

провінційні історії
Перейти до сторінки назад  1, 2, 3
 
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Загальний
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: вівторок, 20 червня, 2006 19:27    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Explorer написав:
Просто на мою думку існую парочка осіб в сервісі, яка просто не відповідає вимогам по прийому товару у ремонт. Ну як наприклад можно пояснити те, що коли дзвониш до сервісу, а саме 124, ніхто не бере слухавки??

Якщо Ви вважаєте, що хтось не на свому місці, треба повідомляти про кожен випадок свого менеджера. Про те, що ніхто не бере слухавки - теж повідомляти. Якщо скарги від різних клієнтів будуть систематичними - будуть зміни.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: вівторок, 20 червня, 2006 19:48    Тема повідомлення: Re: Гарантія і сервіс Відповісти цитуючи

valentinos-uspih написав:
Добрий день всім.
Я цілком підтримую автора цього питання. Якщо фірма, така потужна, як «Неосервіс», декларує про гарантію, то вона має її виконувати, а не оправдовуватися, що такі обставини і вона не може нічого зробити.

Ті умови, що задекларовано - виконуються.
Цитата:

сервіс з гарантією, зробити таким, який виконується в зазначені строки.

Сервіс саме так і зроблено, в які строки зазначено - в такі і виконується.
Цитата:

І їх мало цікавить, що є якісь труднощі у фірми. Є закон.

Так, дійсно, є Закон. Закон, що захищає кінцевого клієнта. Ви ж його маєте на увазі?
Цитата:

Якщо ж такі проблеми з гарантією, то тоді треба казати, що Ви взагалі не даєте ніякої гарантії, а покупець просто на просто грає в лотерею. Купив, працює – повезло, щаслива людина, купив зламалося, вийшло зі строю – невдаха, не повезло. Лотерея і ніякої гарантії. Бо така гарантія не має права називатися взагалі гарантією !!!

Лотереї нема, гарантія є, але для дилера зовсім не така, як для кінцевого клієнта!
Цитата:

то чому ж фірми-постачальники так не професійно і некоректно ведуть себе з тими ж клієнтами, тільки магазинами ? Де культура ? Чи це просто не професійність даної компанії ?

Конкретніше, в чому саме порушення Закону?
Цитата:

Називати, хто це виконує і робить я не буду. Про них і так відомо.

Можна мені персональним повідомленням написати? Дуже цікаво...
Цитата:

Дякую Ігорю, якій підняв цю тему, тому що ця людина прагне вдосконалити цей сервіс в своєму магазині і шукає шляхи, а хтось, як аморфне тіло, розводить руками і каже, що не можливо з цим нічого зробити, бо таке життя.

Якщо тіло аморфне, для чого ж тут форум?!
А з "цим" дійсно нічого не зробиш, якщо під "цим" вважається виконання умов гарантії для кінцевого клієнта перед дилерами.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
morda
Newbie


З нами з: 09.08.06
Повідомлень: 1

ПовідомленняНаписане: середа, 09 серпня, 2006 16:48    Тема повідомлення: провінційні історії Відповісти цитуючи

Проблема в тому що законом україни про права споживачів вказано що гарантійний термін має бути не більше як 14 календарних днів чому в сервісному відділі гарантія триває більше як 14 днів і з чим це повязано нопишіть мені на мило хотів би дуже взнати Embarassed Embarassed
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: п'ятниця, 11 серпня, 2006 16:05    Тема повідомлення: Re: провінційні історії Відповісти цитуючи

morda написав:
Проблема в тому що законом україни про права споживачів вказано що гарантійний термін має бути не більше як 14 календарних днів чому в сервісному відділі гарантія триває більше як 14 днів і з чим це повязано нопишіть мені на мило хотів би дуже взнати Embarassed Embarassed

Дилери не є споживачами, тому вони не підпадають під дію вищезгаданого закону.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
Показувати:   
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Загальний Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Перейти до сторінки назад  1, 2, 3
Сторінка 3 з 3

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Ukrainian translation © 2005-2006 Serhiy Novosad