www.neoservice.ua Форум Нео
Форум підтримки клієнтів та дилерів
 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Проблеми та їх вирішення на прикладах
Перейти до сторінки 1, 2  далі
 
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Гарантія
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: вівторок, 06 червня, 2006 22:46    Тема повідомлення: Проблеми та їх вирішення на прикладах Відповісти цитуючи

Тут викладено історію спілкування з клієнтом. Можливо відповіді допоможуть комусь.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: вівторок, 06 червня, 2006 22:47    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Петро пише:
Доброго дня. Ми спiлкувалися з Вами (по електронцi) приблизно пiв року тому. Ви повпливали (мабуть) на Ваших працiвникiв, i якийсь час все було нормально. Зараз новий виток проблем. Як поступити?
Зрозумiйте мене, я вже 5 з половиною рокiв працюю з Вашою фiрмою, чотири перебуваючи на посту комерцiйного директора Макросервiса i пiвтора року сам .
Я вважаю, що все базуеться на людських стосунках, Вариводу знаю дуже добре, i з ним можу порiшати все. Але по питаннях складу i гарантiях вiн мене вiдсилае до людей, яких я не знаю. А люди цi ставляться не те щоб погано (хоча i таке бувае) але ДУЖЕ формально. В умовах жорсткоi конкуренцii (раз в мiсяць приiзжають конкуренти Нео i пропонують спiвпрацю) це велика розкiш. Я не дозволяю своiм працiвникам так ставитись до клiентiв, з котрими я працюю 5 рокiв. Вчити Вас не берусь в жодному разi. Просто хочу скористатися своiм правом старого клiента i конструктивно розiбрати кожен бiльш менш серйозний нюанс. Список невеликий, я не придираюсь по дрiбницях.
З пiдлеглими Вашими поки що не маю нiякого бажання робити розбiр польотiв, втомився, чесно кажучи.
Прошу дати вiдповiдь. З повагою, Петро.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: вівторок, 06 червня, 2006 22:49    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Марко:
Дуже вдячний за лист. Без таких скарг неможливо втримувати рівень послуг.
Давайте розберемо усі негативні моменти.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: вівторок, 06 червня, 2006 22:54    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Петро:
1. Вiдеокарта 6600GT Galaxy куплена у вас 08.12.05 по 149.5 продалася, вернулася, вiдправили вам 16 травня. Нам зняли ii з балансу по 91. При тому що у вашому прайсi найдешевша вiдеокарта 6600 GT на той момент коштувала 127. Внимание вопрос, чому ми попали на 36?

2. З флешкою USB Flash PQI 1Gb(без шнура) взагалi цирк. В гарантiйному балансi значиться що ви з нас ii списали по 61 25.01.06 Ххоча в звичайному балансi цей момент не був вiдображений. Далi!!! В гарантiйному балансi 12.05.06 знову виписуете ii на нас по тому ж таки 61 i зразу, наступною позицiею списуете ii з нас по 31!!! Це все видiлено в приатаченому файлi жовтим фоном. Що це за операцiя така? Вона наводить на роздуми.

3. Ще одна дрiбниця. Неприемно, чомусь за 3 останнi гарантiйнi вiдправки ми не отримували вiд вашого Morpheusa листiв про те що рiч взята у вас на облiк, через це ми не можемо iнтерактивно слiдкувати за долею тих речей що поiхали до вас, а клiенти то з нас питають.
Вiталiк звертався до Smaga Andrij з цiею проблемою але той не вiдреагував належним чином.
Ось череда листiв з переписки Smaga Andrij та Вiталiка.

ВIТАЛIК Середа 18:57
Не приходять листи з повiдомленням про прийняття на гарантiю речей, (вчора послали вам купу гарантiйних речей а листiв немае, цiкава доля тих штук).

Smaga Andrij Четвер 09:39
Ви дума-те, що ©х приймають водЁ© в процесЁ до©зду до Львова?
Чи ми ма-мо сидЁти вночЁ Ё приймати вашу гарантЁю?
Думаючи логЁчно, то гарантЁю, яку вчора вЁддали водЁям, ми ма-мо змогу прийняти тЁльки сьогоднЁ.

ВIТАЛIК Четвер 9:54
Нi ми нi в якому разi так не думаемо, i все розумiемо, всi ми люди, але з минулоi гарантiйноi вiдправки був тiльки один лист а ми вiдсилали пару позицiй. Також хочу зазначити що водii були в нас у вiвторок а лист я написав (Wednesday, May 17, 2006, 6:56:44 PM) в середу вечором.

Дякую за розумiння.

Smaga Andrij Четвер 10:04

По нашЁй базЁ ви вЁддавали картрЁдж - повернення Ё материнку .
хоча в той день було послано не тiльки материнка i картридж, а зокрема ще й Сканер, Вiдеокарта i ще одна материнка, сканер до речi теж не був освiтлений в звичайному балансi за сьогоднi а тiльки в Гарантiйному, який нам сьогоднi прислала Ruslana Vahula, за це iй окреме спасибi, дуже оперативно.

4. Бухгалтерiя працюе оперативно тому iм тiльки РЕСПЕКТ i Спасибi..

P.S. У нас разом зi мною 4 працiвника. При значному оборотi сподiваемся на чеснiсть постачальникiв, тобто на Вас. Очевидно, що цiни у вас гiршi, нiж наприклад на МДМ, i оскiльки ми свiдомо йдемо на спiвпрацю з вами, жертвуючи цiною, хочемо отримати щось взамiн.
Попереднi роки так воно й було... Зараз я незадоволений.
Вибачайте за такий довгий i трохи розмазаний лист, дякую за увагу. З повагою, Петро.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: вівторок, 06 червня, 2006 22:59    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Марко:
Цитата:

1. Вiдеокарта 6600GT Galaxy куплена у вас 08.12.05 по 149.5
продалася, вернулася, вiдправили вам 16 травня. Нам зняли ii з балансу по 91. При тому що у вашому прайсi найдешевша
вiдеокарта 6600 GT на той момент коштувала 127. Внимание вопрос, чому ми попали на 36?


Помилка гарантійщика, робоча проблема, випарвили, в майбутньому - дзвінок менеджеру, він перевіряє визначення актуальної ціни.

Цитата:

2. З флешкою USB Flash PQI 1Gb(без шнура) взагалi цирк. В гарантiйному балансi значиться що ви з нас ii списали по 61 25.01.06 Ххоча в звичайному балансi цей момент не був вiдображений. Далi!!! В гарантiйному балансi 12.05.06 знову виписуете ii на нас по тому ж таки
61 i зразу, наступною позицiею списуете ii з нас по 31!!! Це все
видiлено в приатаченому файлi жовтим фоном. Що це за операцiя така?
Вона наводить на роздуми.


В гарантійному балансі не всі ціни мають значення. В перших операціях ціна не актуалізовується, тому їх і нема в основному балансі. Остання операція - з реальною ціною - в звичайному балансі. Це нормальна схема роботи гарантії, так проводяться усі гарантійні звернення.

Цитата:

3. Ще одна дрiбниця. Неприемно, чомусь за 3 останнi гарантiйнi
вiдправки ми не отримували вiд вашого Morpheusa листiв про те що рiч
взята у вас на облiк, через це ми не можемо iнтерактивно слiдкувати за долею тих речей що поiхали до вас, а клiенти то з нас питають.
Вiталiк звертався до Smaga Andrij з цiею проблемою але той не
вiдреагував належним чином.
Ось череда листiв з переписки Smaga Andrij та Вiталiка.


Якщо гарантії дуже багато (таке деколи буває), прийом гарантійних речей затягується. Але можливий максимум - 3 дні. Якщо має місце перебільшення цього терміну - треба звернутись до менеджера. Якщо треба терміново провести по гарантії якийсь товар - теж до менеджера, він спробує змінити порядок прийому гарантії.
Стосовно сповіщення про прийом гарантії - скоро воно буде генеруватись автоматично, зараз гарантійщик деколи забуває надіслати сповіщення.

Цитата:

P.S. У нас разом зi мною 4 працiвника. При значному оборотi сподiваемся на чеснiсть постачальникiв, тобто на Вас.
Очевидно, що цiни у вас гiршi, нiж наприклад на МДМ, i оскiльки ми
свiдомо йдемо на спiвпрацю з вами, жертвуючи цiною, хочемо отримати щось взамiн.
Попереднi роки так воно й було... Зараз я незадоволений.


Такі процеси неминучі в процесі розвитку будь якої компанії...
Змінити це можуть лише клієнти вчасними зверненнями, за що дуже вдячний Вам!
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: вівторок, 06 червня, 2006 23:02    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Петро:
Цитата:

> Помилка гарантiйщика, робоча проблема, випарвили, в майбутньому - дзвiнок менеджеру, вiн перевiряе визначення актуальноi цiни.

дзвонити комусь нема змiсту, тiльки в письмовому виглядi, бо потiм нiкому нiчого не доведеш

Цитата:

> В гарантiйному балансi не всi цiни мають значення. В перших операцiях цiна не актуалiзовуеться, тому iх i нема в основному балансi. Остання операцiя - з реальною цiною - в звичайному балансi. Це нормальна схема роботи гарантii, так проводяться усi гарантiйнi звернення.


трохи не зрозумiло, але ладно. Коли я питався, чому так довго рiч була в гарантii (4 мiсяцi), внаслiдок чого вона вдвiчi обезцiнилася, внаслiдок чого ми попали на 30, менi вiдповiли шо треба було дзвонити i нагадувати. Поперше, ми 2 рази дзвонили, подруге це ж неправильно! У Вас задекларовано, наскiльки я знаю, гарантiя до мiсяця часу. То де наша вина?

Цитата:

> Якщо гарантii дуже багато (таке деколи бувае), прийом гарантiйних речей затягуеться. Але можливий максимум - 3 днi. Якщо мае мiсце перебiльшення цього термiну - треба звернутись до менеджера. Якщо треба термiново провести по гарантii якийсь товар - теж до менеджера, вiн спробуе змiнити порядок прийому гарантii.
> Стосовно сповiщення про прийом гарантii - скоро воно буде генеруватись автоматично, зараз гарантiйщик деколи забувае надiслати сповiщення.


тут "нема базара", просто ми знаходилися пiд враженням тоi флешки (див попереднiй пункт), i трохи переживали шо той розклад повториться.

Вцiлому я дуже Вам дякую за розумiння, листи розмiщайте де потрiбно.
Десь мiсяцiв 4-5 все буде тiп-топ, потом я вам мабудь напишу черговий лист Smile З повагою, Петро.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: вівторок, 06 червня, 2006 23:07    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Марко:
Цитата:

Цитата:

Помилка гарантiйщика, робоча проблема, виправили, в майбутньому -
дзвiнок менеджеру, вiн перевiряе визначення актуальноi цiни.

дзвонити комусь нема змiсту, тiльки в письмовому виглядi, бо потiм
нiкому нiчого не доведеш

Невже розмова з менеджером щось не вирішує? Це дивно... Можна приклади?
В письмовому - звичайно, найкраще лист + дзвінок.

Цитата:

Цитата:

В гарантiйному балансi не всi цiни мають значення. В перших
операцiях цiна не актуалiзовуеться, тому iх i нема в основному балансi. Остання операцiя - з реальною цiною - в звичайному балансi. Це нормальна схема роботи гарантii, так проводяться усi гарантiйнi звернення.

трохи не зрозумiло, але ладно.

Я можу пояснити докладніше по телефону.

Цитата:

Коли я питався, чому так довго рiч була в гарантii (4 мiсяцi), внаслiдок чого вона вдвiчi обезцiнилася, внаслiдок чого ми попали на 30, менi вiдповiли шо треба було дзвонити i нагадувати. Поперше, ми 2
рази дзвонили, подруге це ж неправильно! У Вас задекларовано,
наскiльки я знаю, гарантiя до мiсяця часу. То де наша вина?

Вашої вини нема, не знаю думки гарантії в цьому конкретному випадку, але звернення до менеджера має усе виправити.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
Lesko
Junior Member


З нами з: 23.02.06
Повідомлень: 22
Звідки: Ternopil

ПовідомленняНаписане: середа, 07 червня, 2006 13:09    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

ЕХ, щеб на місцях виконувалу ту гарантію так якысно як це робить НЕО... Знаю що не раз люди жалілись
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
Diksan67
Newbie


З нами з: 28.07.06
Повідомлень: 8
Звідки: Рівне

ПовідомленняНаписане: п'ятниця, 28 липня, 2006 12:15    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Питання: чому при відмові від гарантійних зобов'язань гарантійний відділ НЕО скромно пише на клаптику бумаги Н.Г. і вказує причину.
Чому немає офіційного заключення?
Конкретний приклад: системна плата GA-8I845GVM-RZ №0436515343
відправили 19/07/06 -28/07/06 прийшла з відмовою -палений міст.
Це відома проблема і виробник міняє такі плати.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: п'ятниця, 28 липня, 2006 14:17    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Diksan67 написав:
Питання: чому при відмові від гарантійних зобов'язань гарантійний відділ НЕО скромно пише на клаптику бумаги Н.Г. і вказує причину.
Чому немає офіційного заключення?
Конкретний приклад: системна плата GA-8I845GVM-RZ №0436515343
відправили 19/07/06 -28/07/06 прийшла з відмовою -палений міст.
Це відома проблема і виробник міняє такі плати.

Нео так пише, бо постачальник дає Нео такий самий клаптик. Повідомте, де і як виробник обіцяє заміну - спробуємо натиснути на їхній сервіс.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
Diksan67
Newbie


З нами з: 28.07.06
Повідомлень: 8
Звідки: Рівне

ПовідомленняНаписане: понеділок, 31 липня, 2006 14:35    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Пане Марко
Ну не вірю я, що з інших фірм приходить Вам заключення на дефектні комплектуючі.
Laughing
Ви ж не хлібом торгуєте
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: середа, 02 серпня, 2006 14:04    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Diksan67 написав:
Пане Марко
Ну не вірю я, що з інших фірм приходить Вам заключення на дефектні комплектуючі.
Ви ж не хлібом торгуєте

Не розумію, а як тоді все відбувається, по-вашому?
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
Diksan67
Newbie


З нами з: 28.07.06
Повідомлень: 8
Звідки: Рівне

ПовідомленняНаписане: четвер, 03 серпня, 2006 07:34    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Чому "Action" може дати офіційне заключення на несправний пристрій, де аргументовано написано причини по яким пристрій знімається з гарантії.
З печаткою.
З цим заключенням вже можна працювати з клієнтом.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
Diksan67
Newbie


З нами з: 28.07.06
Повідомлень: 8
Звідки: Рівне

ПовідомленняНаписане: четвер, 03 серпня, 2006 07:46    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Ось інформація на рахунок горівших мостів на Gigabyte:
http://gigabyte.ru/forum/viewtopic.php?t=7873&postdays=0&postorder=asc&start=175
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
marko
Member


З нами з: 07.10.02
Повідомлень: 444

ПовідомленняНаписане: середа, 16 серпня, 2006 12:21    Тема повідомлення: Відповісти цитуючи

Нео-сервіс може надати заключення у вигляді офіційного листа з підписами відповідних працівників. Але це заключення є лише висловленням думки Нео-сервісу, на відміну від заключення тестової лабораторії, яка має право і ліцензію на проведення такого аналізу.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення Відіслати e-mail Відвідати сайт учасника
Показувати:   
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Нео -> Гарантія Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Перейти до сторінки 1, 2  далі
Сторінка 1 з 2

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Ukrainian translation © 2005-2006 Serhiy Novosad