  | 
				Форум Нео Форум підтримки клієнтів та дилерів   
				 | 
			 
		 
		 
	
		| Попередня тема :: Наступна тема   | 
	 
	
	
		| Автор | 
		Повідомлення | 
	 
	
		marko Member
 
  З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
 
  | 
		
			
				 Написане: вівторок, 06 червня, 2006 22:46    Тема повідомлення: Проблеми та їх вирішення на прикладах | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Тут викладено історію спілкування з клієнтом. Можливо відповіді допоможуть комусь. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Догори | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		marko Member
 
  З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
 
  | 
		
			
				 Написане: вівторок, 06 червня, 2006 22:47    Тема повідомлення:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Петро пише:
 
Доброго дня. Ми спiлкувалися з Вами (по електронцi) приблизно пiв року тому. Ви повпливали (мабуть) на Ваших працiвникiв, i якийсь час все було нормально. Зараз новий виток проблем. Як поступити?
 
Зрозумiйте мене, я вже 5 з половиною рокiв працюю з Вашою фiрмою, чотири перебуваючи на посту комерцiйного директора Макросервiса i пiвтора року сам .
 
Я вважаю, що все базуеться на людських стосунках, Вариводу знаю дуже добре, i з ним можу порiшати все. Але по питаннях складу i гарантiях вiн мене вiдсилае до людей, яких я не знаю. А люди цi ставляться не те щоб погано (хоча i таке бувае) але ДУЖЕ формально. В умовах жорсткоi конкуренцii (раз в мiсяць приiзжають конкуренти Нео i пропонують спiвпрацю) це велика розкiш. Я не дозволяю своiм працiвникам так ставитись до клiентiв, з котрими я працюю 5 рокiв. Вчити Вас не берусь в жодному разi. Просто хочу скористатися своiм правом старого клiента i конструктивно розiбрати кожен бiльш менш серйозний нюанс. Список невеликий, я не придираюсь по дрiбницях.
 
З пiдлеглими Вашими поки що не маю нiякого бажання робити розбiр польотiв, втомився, чесно кажучи.
 
Прошу дати вiдповiдь. З повагою, Петро. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Догори | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		marko Member
 
  З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
 
  | 
		
			
				 Написане: вівторок, 06 червня, 2006 22:49    Тема повідомлення:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Марко:
 
Дуже вдячний за лист. Без таких скарг неможливо втримувати рівень послуг.
 
Давайте розберемо усі негативні моменти. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Догори | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		marko Member
 
  З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
 
  | 
		
			
				 Написане: вівторок, 06 червня, 2006 22:54    Тема повідомлення:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Петро:
 
1. Вiдеокарта 6600GT Galaxy куплена у вас 08.12.05 по 149.5 продалася, вернулася, вiдправили вам 16 травня. Нам зняли ii з балансу по 91. При тому що у вашому прайсi найдешевша вiдеокарта 6600 GT на той момент коштувала 127. Внимание вопрос, чому ми попали на 36?
 
 
2. З флешкою USB Flash PQI 1Gb(без шнура) взагалi цирк. В гарантiйному балансi значиться що ви з нас ii списали  по 61 25.01.06 Ххоча в звичайному балансi цей момент не був вiдображений. Далi!!!  В гарантiйному балансi 12.05.06 знову виписуете ii на нас по тому ж таки 61 i зразу, наступною позицiею списуете ii з нас по 31!!! Це все видiлено в приатаченому файлi жовтим фоном. Що це за операцiя така? Вона наводить на роздуми.
 
 
3. Ще одна дрiбниця. Неприемно, чомусь за 3 останнi гарантiйнi вiдправки ми не отримували вiд вашого Morpheusa листiв про те що рiч взята у вас на облiк, через це ми не можемо iнтерактивно слiдкувати за долею тих речей що поiхали до вас, а клiенти то з нас питають.
 
Вiталiк звертався до  Smaga Andrij з цiею проблемою але той не вiдреагував належним чином.
 
Ось череда листiв з переписки Smaga Andrij та Вiталiка.
 
 
ВIТАЛIК    Середа 18:57
 
Не приходять листи з повiдомленням про прийняття на гарантiю речей, (вчора послали вам купу гарантiйних речей а листiв немае, цiкава доля тих штук).
 
 
Smaga Andrij    Четвер 09:39
 
Ви дума-те, що ©х приймають водЁ© в процесЁ до©зду до Львова?
 
Чи ми ма-мо сидЁти вночЁ Ё приймати вашу гарантЁю?
 
Думаючи логЁчно, то гарантЁю, яку вчора вЁддали водЁям, ми ма-мо змогу прийняти тЁльки сьогоднЁ.
 
 
ВIТАЛIК   Четвер 9:54
 
Нi ми нi в якому разi так не думаемо, i все розумiемо, всi ми люди, але з минулоi гарантiйноi вiдправки був тiльки один лист а ми вiдсилали пару позицiй. Також хочу зазначити що водii були в нас у вiвторок а лист я написав (Wednesday, May 17, 2006, 6:56:44 PM) в середу вечором.
 
 
 Дякую за розумiння.
 
 
Smaga Andrij    Четвер 10:04
 
 
По нашЁй базЁ ви вЁддавали картрЁдж - повернення Ё материнку .
 
хоча в той день було послано не тiльки материнка i картридж, а зокрема ще й Сканер, Вiдеокарта i ще одна материнка, сканер до речi теж не був освiтлений в звичайному балансi за сьогоднi а тiльки в Гарантiйному, який нам сьогоднi прислала Ruslana Vahula, за це iй окреме спасибi, дуже оперативно.
 
 
4. Бухгалтерiя працюе оперативно тому iм тiльки РЕСПЕКТ i Спасибi.. 
 
 
P.S. У нас разом зi мною 4 працiвника. При значному оборотi  сподiваемся на чеснiсть постачальникiв, тобто на Вас. Очевидно, що цiни у вас гiршi, нiж наприклад на МДМ, i оскiльки ми свiдомо йдемо на спiвпрацю з вами, жертвуючи цiною, хочемо отримати щось взамiн.
 
Попереднi роки так воно й було... Зараз я незадоволений. 
 
Вибачайте за такий довгий i трохи розмазаний лист, дякую за увагу. З повагою, Петро. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Догори | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		marko Member
 
  З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
 
  | 
		
			
				 Написане: вівторок, 06 червня, 2006 22:59    Тема повідомлення:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Марко:
 
 	  | Цитата: | 	 		  
 
 1. Вiдеокарта 6600GT Galaxy куплена у вас 08.12.05 по 149.5 
 
продалася, вернулася, вiдправили вам 16 травня. Нам зняли ii    з балансу по 91. При тому що у вашому прайсi найдешевша 
 
 вiдеокарта 6600 GT на той момент коштувала 127. Внимание вопрос, чому  ми попали на 36?
 
 | 	  
 
 
Помилка гарантійщика, робоча проблема, випарвили, в майбутньому - дзвінок менеджеру, він перевіряє визначення актуальної ціни.
 
 
 	  | Цитата: | 	 		  
 
 2. З флешкою USB Flash PQI 1Gb(без шнура) взагалi цирк. В гарантiйному  балансi значиться що ви з нас ii списали  по 61 25.01.06 Ххоча в звичайному балансi цей момент не був вiдображений. Далi!!!  В гарантiйному балансi 12.05.06 знову виписуете ii на нас по тому ж таки 
 
61 i зразу, наступною позицiею списуете ii з нас по 31!!! Це все 
 
видiлено в приатаченому файлi жовтим фоном. Що це за операцiя така? 
 
 Вона наводить на роздуми.
 
 | 	  
 
 
В гарантійному балансі не всі ціни мають значення. В перших операціях ціна не актуалізовується, тому їх і нема в основному балансі. Остання операція - з реальною ціною - в звичайному балансі. Це нормальна схема роботи гарантії, так проводяться усі гарантійні звернення.
 
 
 	  | Цитата: | 	 		  
 
3. Ще одна дрiбниця. Неприемно, чомусь за 3 останнi гарантiйнi 
 
вiдправки ми не отримували вiд вашого Morpheusa листiв про те що рiч 
 
взята у вас на облiк, через це ми не можемо iнтерактивно слiдкувати за долею тих речей що поiхали до вас, а клiенти то з нас питають.
 
Вiталiк звертався до  Smaga Andrij з цiею проблемою але той не 
 
вiдреагував належним чином.
 
Ось череда листiв з переписки Smaga Andrij та Вiталiка.
 
 | 	  
 
 
 
Якщо гарантії дуже багато (таке деколи буває), прийом гарантійних речей затягується. Але можливий максимум - 3 дні. Якщо має місце перебільшення цього терміну - треба звернутись до менеджера. Якщо треба терміново провести по гарантії якийсь товар - теж до менеджера, він спробує змінити порядок прийому гарантії.
 
  Стосовно сповіщення про прийом гарантії - скоро воно буде генеруватись автоматично, зараз гарантійщик деколи забуває надіслати сповіщення.
 
 
 	  | Цитата: | 	 		   
 
 P.S. У нас разом зi мною 4 працiвника. При значному оборотi сподiваемся на чеснiсть постачальникiв, тобто на Вас. 
 
Очевидно, що цiни у вас гiршi, нiж наприклад на МДМ, i оскiльки ми 
 
свiдомо йдемо на спiвпрацю з вами, жертвуючи цiною, хочемо отримати щось взамiн.
 
 Попереднi роки так воно й було... Зараз я незадоволений.
 
 | 	  
 
 
Такі процеси неминучі в процесі розвитку будь якої компанії...
 
Змінити це можуть лише клієнти вчасними зверненнями, за що дуже вдячний Вам! | 
			 
		  | 
	 
	
		| Догори | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		marko Member
 
  З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
 
  | 
		
			
				 Написане: вівторок, 06 червня, 2006 23:02    Тема повідомлення:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Петро:
 
 	  | Цитата: | 	 		  
 
 > Помилка гарантiйщика, робоча проблема, випарвили, в майбутньому - дзвiнок менеджеру, вiн перевiряе визначення актуальноi цiни.
 
 | 	  
 
дзвонити комусь нема змiсту, тiльки в письмовому виглядi, бо потiм нiкому нiчого не доведеш
 
 
 	  | Цитата: | 	 		  
 
> В гарантiйному балансi не всi цiни мають значення. В перших операцiях цiна не актуалiзовуеться, тому iх i нема в основному балансi. Остання операцiя - з реальною цiною - в звичайному балансi. Це нормальна схема роботи гарантii, так проводяться усi гарантiйнi звернення.
 
 | 	  
 
 
трохи не зрозумiло, але ладно. Коли я питався, чому так довго рiч була в гарантii (4 мiсяцi), внаслiдок чого вона вдвiчi обезцiнилася, внаслiдок чого ми попали на 30, менi вiдповiли шо треба було дзвонити i нагадувати. Поперше, ми 2 рази дзвонили, подруге це ж неправильно! У Вас задекларовано, наскiльки я знаю, гарантiя до мiсяця часу. То де наша вина?
 
 
 	  | Цитата: | 	 		   
 
> Якщо гарантii дуже багато (таке деколи бувае), прийом гарантiйних речей затягуеться. Але можливий максимум - 3 днi. Якщо мае мiсце перебiльшення цього термiну - треба звернутись до менеджера. Якщо треба термiново провести по гарантii якийсь товар - теж до менеджера, вiн спробуе змiнити порядок прийому гарантii.
 
>   Стосовно сповiщення про прийом гарантii - скоро воно буде генеруватись автоматично, зараз гарантiйщик деколи забувае надiслати сповiщення.
 
 | 	  
 
 
тут "нема базара", просто ми знаходилися пiд враженням тоi флешки (див попереднiй пункт), i трохи переживали шо той розклад повториться.
 
 
Вцiлому я дуже Вам дякую за розумiння, листи розмiщайте де потрiбно. 
 
Десь мiсяцiв 4-5 все буде тiп-топ, потом я вам мабудь напишу черговий лист    З повагою,  Петро. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Догори | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		marko Member
 
  З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
 
  | 
		
			
				 Написане: вівторок, 06 червня, 2006 23:07    Тема повідомлення:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Марко:
 
 	  | Цитата: | 	 		  
 
 	  | Цитата: | 	 		  
 
 Помилка гарантiйщика, робоча проблема, виправили, в майбутньому - 
 
дзвiнок менеджеру, вiн перевiряе визначення актуальноi цiни.
 
 | 	   
 
дзвонити комусь нема змiсту, тiльки в письмовому виглядi, бо потiм 
 
нiкому нiчого не доведеш
 
 | 	  
 
Невже розмова з менеджером щось не вирішує? Це дивно... Можна приклади?
 
В письмовому - звичайно, найкраще лист + дзвінок.
 
 
 	  | Цитата: | 	 		  
 
 	  | Цитата: | 	 		   
 
В гарантiйному балансi не всi цiни мають значення. В перших 
 
операцiях цiна не актуалiзовуеться, тому iх i нема в основному балансi. Остання  операцiя - з реальною цiною - в звичайному балансi. Це нормальна схема  роботи гарантii, так проводяться усi гарантiйнi звернення.
 
 | 	  
 
трохи не зрозумiло, але ладно. 
 
 | 	  
 
Я можу пояснити докладніше по телефону.
 
 
 	  | Цитата: | 	 		  
 
Коли я питався, чому так довго рiч була в гарантii (4 мiсяцi), внаслiдок чого вона вдвiчi обезцiнилася, внаслiдок чого ми попали на 30, менi вiдповiли шо треба було дзвонити i нагадувати. Поперше, ми 2 
 
рази дзвонили, подруге це ж неправильно! У Вас задекларовано, 
 
наскiльки я знаю, гарантiя до мiсяця часу. То де наша вина?
 
 | 	  
 
Вашої вини нема, не знаю думки гарантії в цьому конкретному випадку, але звернення до менеджера має усе виправити. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Догори | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Lesko Junior Member
 
  З нами з: 23.02.06 Повідомлень: 22 Звідки: Ternopil
  | 
		
			
				 Написане: середа, 07 червня, 2006 13:09    Тема повідомлення:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| ЕХ, щеб на місцях виконувалу ту гарантію так якысно як це робить НЕО... Знаю що не раз люди жалілись | 
			 
		  | 
	 
	
		| Догори | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Diksan67 Newbie
 
  З нами з: 28.07.06 Повідомлень: 8 Звідки: Рівне
  | 
		
			
				 Написане: п'ятниця, 28 липня, 2006 12:15    Тема повідомлення:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Питання: чому при відмові від гарантійних зобов'язань гарантійний відділ НЕО скромно пише на клаптику бумаги Н.Г.  і вказує причину.
 
Чому немає офіційного заключення?
 
Конкретний приклад: системна плата GA-8I845GVM-RZ №0436515343
 
відправили 19/07/06 -28/07/06 прийшла з відмовою -палений міст.
 
Це відома проблема і виробник міняє такі плати. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Догори | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		marko Member
 
  З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
 
  | 
		
			
				 Написане: п'ятниця, 28 липня, 2006 14:17    Тема повідомлення:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | Diksan67 написав: | 	 		  Питання: чому при відмові від гарантійних зобов'язань гарантійний відділ НЕО скромно пише на клаптику бумаги Н.Г.  і вказує причину.
 
Чому немає офіційного заключення?
 
Конкретний приклад: системна плата GA-8I845GVM-RZ №0436515343
 
відправили 19/07/06 -28/07/06 прийшла з відмовою -палений міст.
 
Це відома проблема і виробник міняє такі плати. | 	  
 
Нео так пише, бо постачальник дає Нео такий самий клаптик. Повідомте, де і як виробник обіцяє заміну - спробуємо натиснути на їхній сервіс. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Догори | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Diksan67 Newbie
 
  З нами з: 28.07.06 Повідомлень: 8 Звідки: Рівне
  | 
		
			
				 Написане: понеділок, 31 липня, 2006 14:35    Тема повідомлення:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Пане Марко
 
Ну не вірю я, що з інших фірм приходить Вам заключення на дефектні комплектуючі.
 
   
 
Ви ж не хлібом торгуєте | 
			 
		  | 
	 
	
		| Догори | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		marko Member
 
  З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
 
  | 
		
			
				 Написане: середа, 02 серпня, 2006 14:04    Тема повідомлення:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | Diksan67 написав: | 	 		  Пане Марко
 
Ну не вірю я, що з інших фірм приходить Вам заключення на дефектні комплектуючі.
 
Ви ж не хлібом торгуєте | 	  
 
Не розумію, а як тоді все відбувається, по-вашому? | 
			 
		  | 
	 
	
		| Догори | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Diksan67 Newbie
 
  З нами з: 28.07.06 Повідомлень: 8 Звідки: Рівне
  | 
		
			
				 Написане: четвер, 03 серпня, 2006 07:34    Тема повідомлення:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Чому "Action" може дати офіційне заключення на несправний пристрій, де аргументовано написано причини по яким пристрій знімається з гарантії.
 
З печаткою.
 
З цим заключенням вже можна працювати з клієнтом. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Догори | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Diksan67 Newbie
 
  З нами з: 28.07.06 Повідомлень: 8 Звідки: Рівне
  | 
		 | 
	 
	
		| Догори | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		marko Member
 
  З нами з: 07.10.02 Повідомлень: 444
 
  | 
		
			
				 Написане: середа, 16 серпня, 2006 12:21    Тема повідомлення:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Нео-сервіс може надати заключення у вигляді офіційного листа з підписами відповідних працівників. Але це заключення є лише висловленням думки Нео-сервісу, на відміну від заключення тестової лабораторії, яка має право і ліцензію на проведення такого аналізу. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Догори | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете голосувати у цьому форумі
  | 
   
 
		 |